הקרב על טלויזיות ה-UHD בפורמט 21:9 מגיע לתערוכת CES 2014 בלאס-וגאס

LG-UHD-Curved-105UB9

בזו אחר זו שלחו הבוקר (ה’) לתיבת הדואר שלנו שתי הענקיות הקוריאניות, סמסונג ו-LG, הודעה המכריזה על מסכי טלויזיה חדשים שיציגו השתיים בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2014 שתיערך בלאס-וגאס בין התאריכים 6-10 בינואר. בהודעות טענה כל אחת מהחברות כי היא הראשונה להכריז על טלויזיה בעלת מסך UHD קעור בגודל 105 אינץ’ בפורמט 21:9.

שני המסכים מציעים מפרט דומה הכולל מסך קעור בגודל 105 אינץ’ בטכנולוגיית ה-Ultra HD המספקת רזולוציה של 2,160×5,120 פיקסלים בפורמט רחב של 21:9. מסך ה-105UB9 של LG משתמש בצג LCD-TFT ולא בצגי ה-OLED בהם עשתה שימוש עד כה בגלל יכולתם לייצר את התאורה שלהם. בחירה זו של החברה נעשתה בשל התגברותה על האתגר שקיים היה עד כה בתאורה אחורית לא אחידה בטכנולוגית מסכי ה-TFT שלה אשר גרמה לדליפת צבע. כעת מבטיחה החברה חוויית צפייה מעולה כמעט מכל זווית.

Samsung-CURVED-UHD-TV

עם המסך שתציג סמסונג במהלך תערוכת CES 2014 שמה החברה דגש על הטכנולוגיה שפיתחה ומציינת את יכולות שיפור התמונה שלה דרך אלגוריתמים שפיתחה המאפשרים בין היתר את הצגת התמונה ברמת UHD גם אם מקור השידור אינו מספק איכות תמונה שכזו. בסמסונג ממהרים גם להכריז כי דגם טלויזיית ה-UHD הקעורה שלה הוא הקעור ביותר מבין כל הטלויזיות ומאפשר צפיה מכל זווית אפשרית.

שני המסכים יוצגו כאמור בביתני החברות במהלך תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2014 בין התאריכים 6-10 בינואר 2014 במרכז הכנסים בלאס-וגאס.

(מקור – יח”צ LG וסמסונג)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים