400 מיליון סיפורים: חברת WhatsApp אשר עומדת מאחורי שירות המסרים המידיים המצליח בעל אותו השם, הודיעה הלילה על חציית רף 400 מיליון המשתמשים הפעילים מדי חודש. את הנתון המרשים הזה רושמת החברה ארבעה חודשים בלבד לאחר שחצתה את רף 300 מיליון המשתמשים הפעילים מדי חודש.
בניגוד לשירותי המסרים המידיים של המתחרות אי שם ב-2009, אפליקציית WhatsApp הציעה תוך זמן קצר מאז הקמתה תמיכה בשלל פלטפורמות, החל מ-iOS ואנדרואיד הפופולאריות ועד למערכות ההפעלה המתיישנות – סדרה 40 וסימביאן S60 של נוקיה. את השירות היקר והבוסרי של ספקיות הסלולר העדיפו רבים להחליף בשירות החדש שהציע הרבה מעבר, ובחינם (למעט עלויות הגלישה באינטרנט), וזה מה שגרם ככל הנראה לתנופה האדירה שעל תוצאותיה אנחנו מדברים היום.
ישנן עוד אפליקציות רבות אשר מציעות שירות דומה, ביניהן Facebook Messenger, iMessage, ChatON ו-LINE, אך אף אחת מהן לא קרובה עדיין בכדי להוות איום על הדומיננטיות של WhatsApp. זאת מלבד, אולי, אפליקציית המסרים הסינית WeChat שחצתה באחרונה את רף 300 מיליון המשתמשים.
"הצלחנו להגיע להישג הזה מבלי להוציא אפילו דולר אחד למטרות פרסום", מציין מייסד החברה יאן קואום. "אנחנו כאן בזכות כל האנשים ששיתפו את סיפורי ה-WhatsApp שלהם עם חבריהם לעבודה, מכריהם ואהוביהם", הוא מוסיף. חברת WhatsApp מעסיקה כיום 50 עובדים והכנסותיה בשנתיים האחרונות מגיעות מכיסם של המשתמשים עצמם, אשר נדרשים לשלם דולר אחד למשך שנה אחת של שירות.
(מקור – WhatsApp)
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.