נחשף מפרטו של Geeksphone Revolution עם מעבד אינטל ומערכת הפעלה Firefox OS או אנדרואיד

geeksphone-revolution

יצרנית הסמארטפונים הספרדית Geeksphone חשפה באופן רשמי את מפרטו של מכשיר ה-Revolution עליו הכריזה בחודש שעבר כטלפון הראשון של החברה שמסוגל יהיה להריץ אחת משתי מערכות ההפעלה, אנדרואיד או Firefox OS. עד כה, הכרותינו עם Geeksphone הייתה כמפתחת מכשירים עבור מערכת ההפעלה Firefox OS, אלו הציגו חומרה צנועה הרבה יותר.

מפרטו של Geeksphone Revolution כולל את מעבד ה-Intel Atom Z2560 כפול הליבה בתדר שעון של 1.6GHz התומך בעד 2GB זיכרון RAM, מגיע עם מעבד גרפי מובנה ומאפשר הרחבת נפח האחסון הפנימי עם כרטיס חיצוני. בצד המסך בחרה Geeksphone בצג IPS-LCD בגודל 4.7 אינץ’ וברזולוציה של 540×960 המתורגמת לצפיפות של כ-234 פיקסלים לאינץ’. המצלמה שתגיע עם המכשיר תספק תמונות באיכות 8 מגה-פיקסל בצד הסוללה בחרה החברה בכזו שתספק 2,000 מיליאמפר לשעה.

אף שמדברת Geeksphone על מהפכה עם הטלפון החדש, הרי שעל הנייר אין זה מציע מפרט מרשים כפי שלמדנו להכיר מהסמארטפונים המגיעים מבית היצרניות המובילות בשוק. היכן בכל זאת תוכל החברה להפתיע אם כן? החלק המהותי ביותר אליו תידרש להתייחס החברה הוא המחיר, אותו לא חשפה עדיין. צד נוסף במשוואה הוא זמן הסוללה – המסך ברזולוציה הנמוכה בנוסף למעבד החסכוני עשויים להוביל את המכשיר לחיי סוללה ארוכים יותר בין טעינות.

את ה-Revolution צפויה Geeksphone להשיק עד סוף חודש ינואר 2014 ואולי אף תציג את המכשיר בתערוכת ה-CES 2014 המתקיימת בלאס-וגאס בחודש הבא. מידותיו של המכשיר יהיו: רוחב- 68.4 מ”מ, גובה- 135 מ”מ, עובי- 9.8 מ”מ.

מה יהיה לדעתכם תג המחיר שתבחר לשים החברה על אריזתו של Geeksphone Revolution?

(מקור – Geeksphone)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים