ה-iPad עשה עלייה באופן רשמי – כל הפרטים כאן

הוא נחשק,הוא יוקרתי,הוא בישראל

הוא נחשק, הוא יוקרתי, ועכשיו הוא בישראל באופן רשמי! באיחור לא אופנתי בעליל של כ-9 חודשים מרגע יציאתו לעולם, כמעט שנה תמימה אחרי הכרזתו וככל הנראה כפחות מחודש לפני ההכרזה על יורשו – האייפד הראשון הגיע לישראל!

כבר לפני כחודשיים הגיע האייפד לישראל ביבוא לא רשמי של חברות כגון Bug ו-KSP, והמחירים היו בשמיים, אך נראה שכל זה עומד להשתנות עכשיו, לאחר שהיבואנית הרשמית של אפל בארץ, iDigital, השיקה את הטאבלט האגדי באופן רשמי.

מחירי המכשיר אצל המשווקים המורשים:
16GB Wi-Fi יעלה 2,249 שקלים;
32GB Wi-Fi יעלה 2,749 שקלים;
64GB Wi-Fi יעלה 3,179 שקלים;
16GB Wi-Fi+3G יעלה 2,849 שקלים;
32GB Wi-Fi+3G יעלה 3,299 שקלים;
64GB Wi-Fi+3G יעלה 3,779 שקלים;
למי שלא יודע, המחיר ביבוא ה”פיראטי” התחיל מ-3,000 ש”ח ל-16GB WiFi, והגיע להרבה יותר מזה לגרסאות סלולריות.

רשת “אופיס-דיפו” הכריזה תשווק את האייפד מטעם iDigital במחירים הנ”ל.

כמו כן, כל חברות הסלולר הגדולות יספקו את המכשיר (בגרסת ה-3G שלו) עם חבילות גלישה ייחודיות:

אורנג’ מציעה כמה חבילות גלישה, אשר לא כוללות את מחיר האייפד, והיא היחידה הפועלת בשיתוף עם iDigital ומפעילה חבילות גלישה בעלות חותמת של אפל. חבילות הגלישה של אורנג’ הינן ללא התחייבות וללא עלות עבור המיקרו-סים. כמו כן, החודשיים הראשונים במתנה.

סלקום מציעה פחות חבילות, אך במחירים זולים יותר. גם כאן כרטיס המיקרו סים ניתן בחינם, והחבילות הינן ללא התחייבות. רק חודש אחד תקבלו מהסגולים במתנה.

בפלאפון אין חבילה ללא הגבלה. המיקרו-סים, כמובן, בחינם – ויש הפתעה: החברה לא תחייב אתכם על חריגה מנפח הגלישה, אלא תסתפק בלהוריד את המהירות.

ומה עם אביזרים?

כפי שאתם ודאי מנחשים, גל של מוצרים נלווים למכשיר כבר שוטף את החנויות. הנה מספר מוצרים שתשווק iDigtal:

הדוגמא הראשונה היא מוצר רב תכליתי, המשמש ככיסוי אלגנטי ומהודר, מתקן לתלייה על הקיר, מעמד שולחני ונרתיק נשיאה על הכתף.

וכמובן, שלל נרתיקים שונים ומשונים.

בקיצור: כמו תמיד, ישראל נשארה אחרונה. בדיוק כפי שהאייפון הגיע לכאן רק שנתיים וחצי אחרי השקתו העולמית, כך גם האייפד מגיע אלינו מאוחר מדי -שנייה לפני יציאתו של הבא בתור. אנחנו אולי טכנולגיים, אבל כשזה קשור לאפל – אנחנו הרחק מאחור…


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים