מפרטו של ה-Galaxy Note Pro נחשף דרך מבחני הביצועים של AnTuTu

Samsung-Galaxy-Note-Pro-main

מעט יותר משבוע עבר מאז חזינו בתמונה ראשונה של מכשיר הטאבלט Galaxy Note Pro, עליו צפויה סמסונג להכריז כבר בשבוע הבא בתערוכת CES 2014 או מאוחר יותר, בחודש פברואר, במהלך תערוכת המובייל MWC 2014 בברצלונה. כעת מדווח הבלוג SamMobile כי השיג אישור רשמי למפרטו של הטאבלט דרך מבחני ביצועים שנערכו למכשיר באפליקציית AnTuTu המפורסמת.

טאבלט ה-Galaxy Note Pro צפוי להגיע בשתי וריאציות, האחת תתמוך בקישוריות WiFi בלבד, ואילו השניה, עליה גם בוצעו הבדיקות דרך AnTuTu, תכלול רכיב קישוריות התומך בגלישה סלולרית על-גבי רשת הדור הרביעי (LTE). הטאבלט החדש יכלול מסך 12.2 אינץ’ בפורמט 16:10 וברזולוציה גבוהה במיוחד (2K) של 1600X2560 פיקסלים, או כ-247 פיקסלים לאינץ’.

מפרטו של המכשיר הורכב ממעבד מרובע ליבות בתדר 2.3GHz המגיע כחלק מערכת השבבים Snapdragon 800 של חברת קוואלקום עם המעבד הגרפי Adreno 330, זיכרון 3GB RAM, נפח אחסון בגודל 32GB, מצלמה ראשית בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל התומכת בצילום וידאו ב-Full HD 1080p, מצלמה משנית בעלת חיישן 2.1 מגה-פיקסל, ומערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת Kit-Kat 4.4.2 יחד עם גרסה חדשה של ממשק המשתמש TouchWiz.

(מקור – SamMobile)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים