ASUS חושפת את סדרת מכשירי Zenfone לשוק הנמוך והבינוני

ASUS-Zenfoneבהמון התלהבות, הכריז הערב נשיא ויו”ר יצרנית המחשבים הטיוואנית ASUS על סדרת מכשירים חדשה תחת השם Zenfone. כבר ממבט ראשון על המכשירים, ולאחר מכן גם על המחירים שלהם, ניתן להבין כי החברה מייעדת את כל שלושת המוצרים בסדרה בעבור השוק הנמוך והבינוני.

המכשירים כולם יגיעו עם מעבד Intel Atom כפול ליבה, ובמגוון צבעים שונים – טורקיז, צהוב, ורוד, לבן ושחור. ASUS עצמה לא הזכירה זאת באירוע, אך המכשירים אינם כוללים תמיכה בקישוריות 4G LTE, ומכאן שקלושים הם הסיכויים להשקתם בארה”ב.

ZenFone 4 הוא מכשיר דק וקל בעל מסך LCD בגודל 4 אינץ’ עם רזולוציית תצוגה 800×480, מעבד כפול ליבה בתדר 1.2GHz, זיכרון מובנה בנפח 4GB (עם אפשרות הרחבה), מצלמה ראשית 5 מגה-פיקסל ומצלמה משנית באיכות VGA. הסוללה תספק 1170 מיליאמפר-שעה.

ZenFone 5 הוא מכשיר בעל מסך LCD בגודל 5 אינץ’ עם רזולוציית תצוגה HD 720p, מעבד כפול ליבה בתדר 2GHz, זיכרון מובנה בנפח 4GB (עם אפשרות הרחבה), מצלמה ראשית 8 מגה-פיקסל בטכנולוגיית Pixel Master שתפיק תמונות בהירות פי 4 במצבי תאורה בעיתיים. המצלמה המשנית שודרגה גם כן ומציעה חיישן 2 מגה-פיקסל. מסך המכשיר תומך מגע באמצעות כפפות וגם באמצעות עטים רגילים שאינם קפסטיביים. הסוללה תספק 2050 מיליאמפר-שעה.

ZenFone 6 הוא מכשיר זהה לקודמו בסדרה, אך יציע מסך 6 אינץ’, זיכרון מובנה בנפח 8GB או 16GB (עם אפשרות הרחבה) ומצלמת Pixel Master ברזולוציית 13 מגה-פיקסל. כבונוס, יגיע מכשיר זה עם עט סטילוס ייעודי. הסוללה תספק 3230 מיליאמפר-שעה.

Zenfone-5

ממשק משתמש חדש ותג מחיר (לא) מפתיע

על המכשירים מותקנת מערכת ההפעלה אנדרואיד Jelly Bean 4.3 עליה מוטמע ממשק המשתמש החדש Zen UI שהודגם על הבמה. ASUS לא הרחיבה בדיבורים והדגמות, אך הציגה כמה מהתכונות הבולטות של הממשק החדש – תפריט What’s Next שמציג סדר יום עם רצף אירועים כרונולוגי ואפליקציית מצלמה שמאפשרת לבחור את הרגע הטוב ביותר מתוך קטע וידאו שמצולם באופן אוטומטי.

החברה לא מסרה מידע על יעדי התפוצה של המכשירים, אך התגאתה מאד במחירים שהעניקה להם – 99, 149 ו-199 דולרים בהתאמה, ללא התחייבות וללא חוזה. על אף שאולי נראה כי מדובר במחירים מפתיעים, נביא לתשומת לבכם כי המפרט הטכני איננו חזק כל-כך, ואנחנו בטוחים שהחברה אפילו תרוויח כמה דולרים עבור כל מכשיר Zenfone שתמכור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים