נחשפו מועדי ההשקה ומחיריהן של טלוויזיות ה-WebOS שהציגה LG

LG-CES2014-6רבים ציפו לקבל פרטים ראשונים על הטלוויזיה החכמה של LG לקראת פתיחתה של תערוכת CES 2014 בלאס-וגאס, והחברה אכן הצליחה לרגש כשהציגה טלויזיה מבוססת WebOS, מערכת ההפעלה שרכשה לפני שנים מספר מידיה של HP. אם היו לכם תהיות לגבי המחיר – עכשיו הן אינן, לאחר ש-LG מפרסמת פרטים רשמיים.

בשתי מלים: יקר מדי. הדגם המפואר ביותר, אשר מתהדר בצג LCD בגודל 105 אינץ’ ורזולוציית Ultra HD, נושא תג מחיר מרקיע-שחקים של 70 אלף דולרים (כ-245 אלף שקלים). מועד השקתו של דגם זה טרם פורסם. הדגם “הקטן יותר”, בעל מסך OLED קעור בגודל 77 אינץ’ ורזולוציה זהה, עלותו 30 אלף דולרים (כ-105 אלף שקלים). השקתו תתרחש ברבעון השני של השנה.

על אף ההפרש העצום בין המחירים של שני הדגמים, 30 אלף דולרים הוא עדיין סכום גבוה בהרבה ממה שיכול להרשות לעצמו הצרכן הפשוט, מה שאולי מרמז על זמינות מוגבלת מאוד של הטלוויזיות הללו עבור השוק הפרטי. במובן, זה מזכירות הטלוויזיות החדשות של LG את את טאבלט 20 האינץ’ של חברת Panasonic.

האחרון במדרג, והיחיד שאולי מתומחר במידה שהופכת אותו לאופציה אפשרית עבור הכלל – ופחות עבור הפלח הגבוה – הוא הדגם הקטן ביותר שיושק “בקרוב” לדבריה של LG. מדובר בטלוויזיה עם מסך OLED שטוח בגודל 55 אינץ’ שמחירה 8,999 דולרים (כ-31 אלף שקלים).

מי מכם שאינו מוכן לוותר על טלוויזיה חכמה מבוססת WebOS אך ידו אינה משגת לרכוש את אחד מהדגמים שלעיל, חשוב שיידע כי על פי הודעתה הרשמית, כשלושה רבעים מדגמי הטלוויזיות שתשיק השנה LG ישתמשו במערכת הפעלה זו. אז לפני שאתם שולפים את הארנק ומעבירים לידיה של החברה את שחסכתם – אולי עדיף לחכות קצת.

(מקור – BGR)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים