מוטורולה שוקלת חזרה לשוק הטאבלטים, אולי גם בשילוב ה-Moto Maker

motorola_xoom_familyלאחר שהציגה באוגוסט את הכלי האינטרנטי המתקדם Moto Maker, באמצעותו יכולים לקוחותיה ליצור עיצוב מותאם אישית למכשיר הסמארטפון Moto X, נראה שחברת מוטורולה בוחנת גם השקתו של מכשיר טאבלט מותאם אישית. “זה בהחלט עשוי לקרות באחד הימים”, מסר מנכ”ל החברה דניס וודסייד.

באוגוסט האחרון חשפה חברת מוטורולה את מכשיר הסמארטפון Moto X, ולצידו גם את כלי ה-Moto Maker אשר מעניק ללקוחותיה האמריקאים את האפשרות לעצב את המכשיר כרצונם. באמצעות הכלי ניתן לבחור את צבעו של המכשיר, את צבע המקשים, את ההודעה שתופיע על המסך בעת הדלקתו ואפילו טקסט לחריטה שתופיעו בגבו. את המכשיר המעוצב, קיבלו הלקוחות תוך ארבעה ימים עסקים.

בראיון שערך אתר Pocket-lint עם מנכ”ל מוטורולה דניס וודסייד, זה סיפר כי “המון אנשים” פנו לשירות הלקוחות מאז הושק Moto X, וביקשו השקתו של טאבלט אותו יוכלו לעצב בעצמם באמצעות הכלי הייחודי. אולם, וודסייד סיפר בנוסף כי בכוונתה של מוטורולה להתמקד קודם כל בסמארטפונים ובחיבורם לרשת של יותר מ-5 מיליארד אנשים שעדיין לא מחזיקים בסמארטפון.

באשר לטאבלטים, ציין המנכ”ל כי החברה בוחנת את חזרתה לשוק זה, יותר משנתיים לאחר השיקה את מכשיר ה-Xoom 2 שלא זכה להצלחה גדולה. ומה לגבי התאמה אישית באמצעות Moto Maker? “ייתכן מאד שגם זה יקרה בעתיד”, הוא סיכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים