תערוכת MWC 2014: הכירו את מתחם Fira Gran Via

fira-gran-via

בכל שנה מחדש, מצליחה תערוכת Mobile World Congress להתעלות על קודמתה. חוץ ממספר המבקרים שרק עולה וצפוי לחצות השנה את רף ה-100 אלף, גם כמות החברות המציגות ממשיכה לצמוח במהירות. בעקבות הביקוש הרב, החליטו בשנה שעברה להעביר את משכנה של התערוכה אל המתחם החדש והגדול Fira Gran Via אשר בברצלונה, העיר השניה בגודלה בספרד, שתארח את אירוע המובייל הגדול בעולם זו שנה תשיעית ברציפות.

תערוכת MWC המנוהלת על ידי ארגון GSMA מתקיימת מדי שנה מאז 1987 ומאגדת בתוכה מאות חברות קטנות עד ענקיות בתעשיית המובייל, סטארטאפים בתחילת דרכם וגם כאלו ותיקים שמעוניינים לעשות שינוי ולהביא חידושים לחיינו הדיגיטליים. בין היתר, אנו צפויים לראות בתערוכה שלל מוצרים לבישים, את Galaxy S5 של סמסונג, את מכשיר הדגל החדש של סוני, את קטלוג המוצרים החדש של ענקית האלקטרוניקה LG ועוד רבים וטובים.

בנייתו של מתחם Fira Gran Via החלה בשנת 1993 ונמשכה לפרקים עד 2011. המבנה בעל החזות המרשימה עוצב על ידי הארכיטקט היפני טויו איטו (Toyo Ito) ופתיחתו הרשמית נערכה בשנת 2007. מאז, ביצעה הנהלת המרכז כמה הרחבות ושדרוגים למבנה, מה שהביא אותו להכיל 9 אולמות תצוגה ענקיים תחת קורת גג אחת, עליה ניצבים 26 אלף מקלטים סולאריים המסייעים באספקת החשמל למבנה. ב-2008 זכה מתחם Fira Gran Via בתואר המבנה בעל הגג הסולארי ה-6 בגודלו בעולם.

fira-gran-via-Mapמתחם התערוכה משתרע על שטח של 240 אלף מ”ר – כמעט כמו 40 מגרשי כדורגל, מה שמאפשר מרחב גדול הרבה יותר למציגים וללמעלה מ-90 אלף המבקרים והעיתונאים שצפויים לפקוד אותו במהלך השבוע. לרשות המבקרים עומדות למעלה מ-500 נקודות הוט-ספוט, כמו גם מאות נקודות גישה לאינטרנט קווי, לרבות במתחמי העיתונאים.

במקומות רבים במתחם פזורות תגיות NFC המוטמעות בקיר, אלו מסייעות למבקרים בניווט ובקבלת מידע מהיר על החברות והמיצגים בכל אולם ואולם. בעלי אייפונים, יקבלו לרשותם אביזר חיצוני שיעניק למכשיר את יכולותיו של שבב ה-NFC.

הכניסה הדרומית למתחם Fira Gran Via היא גם שער הכניסה הראשי לתערוכה, בו יקבלו האורחים והעיתונאים שנרשמו מבעוד מועד את תגי הזיהוי שלהם – במידה ובחרו שלא לעשות זאת כבר בנמל התעופה של ברצלונה. הכניסה הצפונית למתחם מיועדת בעיקר למוזמני VIP, למנכ”לים ולאנשי המפתח של החברות הגדולות.

כפי שסיפרנו לכם אתמול, צוות גאדג’טי ינכח בברצלונה במשך כל ימי התערוכה בחסות סמארטפון ה-LG G Flex ויספק לכם ממקור ראשון את כל החדשות, התמונות וקטעי הוידאו מהמתחם.

צפו: סיור מודרך ב-Fira Gran Via


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים