דלפה לרשת תמונת יח”צ ראשונה של מכשיר הדגל HTC M8

htc-m8-gold-leakשוב הראשון לחשוף: המדליף הסדרתי evleaks@ העלה מאז אמש (ג’) שתי תמונות יח”צ ראשונות של מכשיר הדגל החדש HTC M8. התמונה הראשונה שהועלתה מציגה את המכשיר מזווית אחת בלבד כשהוא עטוי בכיסוי מגן, אך התמונה השניה (למעלה) מעניקה מבט מלא על חלקו הקדמי והאחורי. שתי התמונות מאשרות את חשיפתו הרשמית של המכשיר באירוע ההכרזה שיתקיים ב-25 במרץ, עליו הודיעה אתמול החברה.

htc-m8-leak-caseהתמונות שמספק המדליף מאמתות כמה מהשמועות והדיווחים אודות מכשיר הדגל החדש של יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית. ניתן לראות את חיישני הקרבה והתאורה במיקומם החדש לצד המצלמה הקדמית, כמו גם את לחצני הניווט שעל המסך ללא כל רקע מבדל מאחוריהם. מאד התאכזבנו לגלות שעל אף העברת מקשי הניווט לתצוגה עצמה, בחרו המעצבים להשאיר לוגו החברה במקומו, מה שמגדיל באופן משמעותי את מימדיו של המכשיר. גם השוליים, נראה ולא צומצמו כלל.

אתמול בצהריים הודיעה יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית כי תדלג על תערוכת המובייל בברצלונה ותקיים אירוע הכרזה גדול בסופו של חודש מרץ. האירוע יתקיים בשני מקומות במקביל – בלונדון ובניו-יורק. לרשותה של HTC עומדים קצת יותר מ-30 ימים לביצוע שינויים אחרונים ואנו מקווים שבגרסתו הסופית, יוכר M8 כיורש ראוי לקודמו.

על פי השמועות, מפרטו של המכשיר יכיל מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080P ומעבד מרובע ליבות על “ערכת השבבים החדשה ביותר של Qualcomm”. המצלמה הקדמית ייתכן שתגיע בתצורת Lytro עם שני חיישני צילום בגב המכשיר ומבזק פלאש כפול “True Tone”, בעוד המצלמה הקדמית תאובזר בחיישן 5 מגה-פיקסל. מערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד KitKat 4.4 עם ממשק המשתמש החדש Sense 6.0.

בנוסף להדלפת תמונות היח”צ, בציוץ אחר טוען המדליף כי שמו של המכשיר יהיה HTC One, כן – נראה שאין בכוונתה של החברה לשנות את שמו של מכשיר הדגל. אז איך בכל זאת יבדיל הצרכן בין שני המוצרים שעל המדף? ככל הנראה, מכשיר הדגל של 2014 ימותג כ-The all new HTC One, בדומה למה שעשתה אפל עם מכשיר האייפד השלישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים