השיא נשבר: Gionee Elife S5.5 הוא הסמארטפון הדק בעולם

gionee-elife-s55הסינים מפנים את מקומם: תואר הסמארטפון הדק בעולם שייך החל מתחילת השבוע ליצרנית ההודית Gionee שחשפה סמארטפון בעובי מרשים של 5.55 מ”מ בלבד. Gionee Elife S5.5 קטף את התואר לאחר שבמשך ארבעה חודשים אחז בו המכשיר הסיני Vivo Xplay 3S, הראשון עם מסך ברזולוציית QHD 2K, שעוביו 5.75 מ”מ.

מפרטו של הסמארטפון ההודי הורכב בעבור משתמשי השוק הגבוה בשווקי המזרח ומציע מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, מעבד מתומן ליבות בתדר 1.7GHz, זיכרון RAM בנפח 2GB, מצלמה ראשית 13 מגה-פיקסל, מצלמה משנית 5 מגה-פיקסל וסוללת 2300mAh שתספק יום עבודה שלם ללא צורך בטעינה – כך לפחות נמסר בהכרזה. גרסה עם קישוריות 4G LTE תושק בעתיד וכנראה שתהיה מעט עבה יותר.

הסמארטפון החדש, בדומה למכשיריה האחרים של היצרנית ההודית, מריץ את מערכת ההפעלה Amigo OS אשר מבוססת על אנדרואיד של גוגל. עלותו של המכשיר 370 דולרים (כ-1300 שקלים) ולקוחות החברה בסין ובהודו יכולים לבצע הזמנה מוקדמת כבר עכשיו, כשזה מתוכנן להגיע למדפים בתחילת חודש מרץ. בעתיד, כך מבטיחה Gionee, יגיע המכשיר ל-40 שווקים נוספים – אך החברה לא מוכנה עדיין לפרט בנושא.

(מקור – Engadget)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים