מכשיר Windows Phone 7 נוסף נחשף – הפעם מבית סמסונג

מכשירי Windows Phone 7 מתחילים לצוץ מכל כיוון, כפי שכבר אמרנו לכם שצפוי להיות. אחרי LG ולאחרונה ASUS ו-HTC, הגיע תורו של אב-טיפוס מבית סמסונג המריץ את Windows Phone 7 להיחשף. המכשיר נראה דומה באופן יוצא דופן למכשיר אשר על גביו הודגמא מערכת ההפעלה החדשה מבית מיקרוסופט בחודשים הראשונים לאחר הכרזתה, אולם ידוע לנו כי מכשיר זה יוצר על ידי אסוס, כך שכאשר ראינו את המכשיר שלה לא ממש הופתענו. ייתכן והדמיון נובע מכך שמייקרוסופט מנסה לדחוף למראה כמעט אחיד עבור חלק ממכשירי ווינדוס פון 7, אולי כדי לשים דגש על מערכת ההפעלה ופחות על היצרנית (דבר שיפעל לטובת מיקרוסופט, אולם לא נראה ש-HTC משתפת פעולה).

אנו מאמינים שתדירות ההדלפות של מכשירי WP7 תלך ותגדל, לפחות עד שראשוני המכשירים יוכרזו רשמית, ככל הנראה בספטמבר. (תמונה נוספת בכתבה המלאה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים