מכשירי LG החדשים יושקו בקרוב בישראל לצד עדכון KitKat 4.4 ל-G2

LG-Sign-MWC2014

בתערוכת MWC 2014 שנערכה השבוע בברצלונה הכריזה LG על חמישה מכשירים חדשים המספקים פתרונות עבור לקוחות מהשוק הבינוני ועד השוק הגבוה. בין המכשירים ניתן למצוא את סדרת ה-LG L3 הכוללת שלושה מכשירים חדשים, את פאבלט ה-LG G Pro 2 ואת דגם המיני למכשיר הדגל LG G2.

רונלייט דיגיטל, יבואנית מוצרי LG מובייל בישראל, הודיעה כי חמשת המכשירים החדשים יושקו בישראל החל מחודש מרץ, כאשר דגמי הביניים לסדרת ה-L3 יהיו הראשונים להגיע לשוק המקומי, אחריהם ה-LG G2 Mini שינחת בישראל במהלך חודש אפריל ולבסוף ה-LG G Pro 2 שיושק בסוף חודש אפריל.

סמנכ”ל השיווק והפיתוח העסקי ברונלייט, אבישי פריז, סיפר לגאדג’טי כי מכשירי הביניים בדור הקיים, הם ה-L3ii, L5ii וה-L7ii, יקבלו עדכון גרסה למערכת ההפעלה בשבועיים הקרובים, זה יוסיף את פונקציית ה-Knock On המאפשרת את הדלקת המכשיר ממצב שינה על-ידי שתי נקישות על-גבי המסך. בנוסף, יקבל מכשיר ה-LG G2 שדרוג גרסה לאנדרואיד KitKat 4.4 עד אמצע חודש מרץ.

באשר לתמיכה בפונקציית ה-Knock Code החדשה שהוכרזה לצד פאבלט ה-LG G Pro 2, זו לצערנו לא תקבל תמיכה במכשיר הדגל G2, אלא רק במכשיריה החדשים של החברה שהוכרזו ב-MWC 2014.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים