שמועה: חברת LG תייצר את גם את סמארטפון ה-Nexus 6

Samsung-Galaxy-Nexusעם הצלחה לא מתווכחים: מקור ידוע בתעשיה, כך על פי הסניף הגרמני של אתר Gizmodo, טוען כי את סמארטפון הנקסוס הבא תייצר בפעם השלישית ברציפות חברת LG הדרום קוריאנית. המידע החדש מגיע שבוע בלבד לאחר שאישר סונדאר פיצ’אי, ראש חטיבת האנדרואיד בגוגל, כי מכשיר הנקסוס הבא לא יושק לפני הרבעון השלישי.

המקור של אתר Gizmodo מוסיף וטוען כי סמארטפון הנקסוס השישי, בדומה לקודמיו, יהיה בעצם “גרסה קלה” של מכשיר הדגל הבא מבית היצרנית הקוריאנית. כזכור, הנקסוס 4 מבוסס בעצם על מכשיר ה-Optimus G, ואילו יורשו, הנקסוס 5, מבוסס על מפרטו של ה-LG G2.

לפי השמועות, את מכשיר ה-LG G3 תחשוף החברה ביוני וזה יגיע עם מפרט הכולל מסך ברזולוציית Quad HD 2K (בפריסה של 1440×2560 פיקסלים), מעבד בטכנולוגיית 64 ביט ומצלמת 16 מגה-פיקסל. ניתן לשער כי מפרטו של סמארטפון הנקסוס הבא יהיה דומה מאד לזה של G3 וכי אלו יהיו שונים זה מזה בעיקר בצד העיצוב.

הדיווחים החדשים הללו שוללים בצורה מסוימת את השמועות האחרות שטענו כי את מכשיר הנקסוס 6 תייצר החברה הסינית לנובו, אשר רכשה לאחרונה את חטיבת המובייל של מוטורולה מידיה של גוגל. בנוסף, על פי שמועה אחרת, עלול הנקסוס הבא להיות האחרון בסדרה.

בינתיים, חשוב לזכור כי מדובר בשמועות בלבד. ייתכן מאד שבחודשים הקרובים אף ניתקל בשמועות אחרות לפיהן תעניק גוגל ליצרנית אחרת את הזכות לייצור מכשיר הנקסוס הבא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים