אפל לא מוותרת: תדרוש מסמסונג 40$ על כל מכירה של סמארטפון

Apple-vs-Samsungמלחמת הפטנטים של אפל וסמסונג יוצאת לסיבוב נוסף, לאחר שרק בשבוע שעבר נמסרה פסיקתה “הסופית” של השופטת המחוזית לוסי קו: סמסונג תשלם פיצויים, אך תוכל להמשיך ולמכור את מכשיריה בארה”ב. אפל מצידה, לא מוכנה לוותר, וזו צפויה לתבוע פיצויים נוספים מסמסונג בדיון שייפתח מחדש ב-31 במרץ.

על פי מסמך שחושף האתר האמריקאי FOSS Patents, אפל מסרבת להשלים עם העובדה שמכשיריה של סמסונג אשר נמצאו בהפרת פטנטים במספר מדינות בעולם, ימשיכו להימכר באין מפריע. לפיכך, בכוונתה של החברה לדרוש מיצרנית האלקטרוניקה הדרום קוריאנית סכום של 40$ עבור כל מכשיר מבוסס אנדרואיד שזו מוכרת על אדמת ארה”ב.

apple-vs-samsung-courtלטענתם של מקורות אנונימיים העוסקים בניהול תיקי התביעות שבין שתי החברות, בקשת הפיצויים הזו של אפל עלתה מול נציגיה של סמסונג כבר ב-23 בינואר, אך זכתה לסירוב נחרץ מהצד הקוריאני. לפיכך, תנסה אפל את מזלה בבית המשפט ותדרוש תשלום תמלוגים, כפי שמגיע לה לטענתה על פי החוק, על שימוש בחמישה פטנטים הרשומים על שמה ועוסקים בחייגן הטלפון, פתיחת מסך הנעילה, סנכרון נתונים, חיפוש נתונים והשלמה אוטומטית של שדות.

עד כה, כמעט שלוש שנים מאז הוגשה תביעתה המקורית של אפל, הצליחה החברה לזכות בפיצויים בגובה 930 מיליון דולרים. אולם, מעצם כוונתה של אפל לדרוש תשלומי תמלוגים, ניתן להסיק שמבחינתה המילה האחרונה עדיין לא נאמרה.

(מקור – BGR)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים