בדיוק כמו במחשב: BlackBerry Playbook – הטאבלט של RIM עם גלישה ללא פשרות

חברת RIM משחררת היום סרטון הדגמה רשמי נוסף של ה-BlackBerry PlayBook, הטאבלט המרשים מאוד שלה עם מערכת ההפעלה של QNX, בו מתמקדים ביכולות הדפדפן המתקדמות של המכשיר. ה-PlayBook נראה בקטע מנגן מהדפדפן וידאו המוזרם באמצעות HTML5  ו-Flash בצורה חלקה ומרשימה ביותר. עוד ניתן לראות את התמיכה המלאה של המכשיר בפייסבוק, כולל הצ’אט והאפליקציות, זאת לצד תמיכה במשחקים מבוססי פלאש ללא כל בעיה.

ה-PlayBook מרשים ביכולות האינטרנט שלו עם טעינת עמודים מהירה, Pinch-to-Zoom חלק להפליא ותמיכה באתרים כבדים בגרסתם המלאה בדיוק כמו במחשב הביתי. אנחנו לא מצפים לפחות מאנדרואיד 3.0, שנראית נכון לרגע זה כיחידה שתיתן פייט לפלייבוק בכל הקשור ליכולות אינטרנט מתקדמות.

(מקור: MobileBurn)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים