אפל הכריזה על קיומו של כנס המפתחים WWDC 2014 ב-2 ביוני

wwdc14-home-branding-v2

לפני זמן קצר הכריזה אפל באופן רשמי על התאריכים בהם תערוך השנה את כנס המפתחים WWDC 2014: בין ה-2 ועד ה-6 בחודש יוני. האירוע יתקיים כרגיל במתחם Moscone Center אשר בסן-פרנסיססקו. בכנס המפתחים השנתי שלה מציגה אפל את הפיתוחים החדשים של החברה לשנה הקרובה בדגש על מערכות ההפעלה iOS ו-Mac OS X. ההרשמה לכנס כבר החלה ותימשך עד ה-7 באפריל, כאשר מחיר כרטיס עומד על 1,599$

. (לחצו כאן למעבר לעמוד ההרשמה)

ההרשמה השנה תיעשה דרך הגרלה בין כל המפתחים שירשמו לכנס WWDC 2014 עד ה-7 באפריל, אז גם תודיע אפל על הזוכים באופן אישי, ותאפשר עבורם את רכישת הכרטיסים עד ה-14 באפריל. אפל תעניק גם 200 כרטיסים ללא עלות לסטודנטים, אלו יכולים להירשם בעמוד הרשמה מיוחד הנמצא בכתובת: http://developer.apple.com/wwdc/students

באירוע המפתחים WWDC 2013 שנערך בשנה שעברה, הכריזה אפל לראשונה על מערכת ההפעלה iOS 7, זו הציגה עיצוב חדש לחלוטין עבור משתמשי האייפון, האייפד והאייפוד טאצ’. מערכת ההפעלה iOS 7 זכתה לפופולאריות רבה בקרב משתמשי מכשיריה של אפל, אף התלונות השונות שהגיעו בקרב המשתמשים במכשירים הישנים יותר של החברה.

לצד מערכת ההפעלה הניידת החדשה, הכריזה אפל באירוע בשנה שעברה גם על שירות הזרמת המוסיקה iTunes Radio, על מערכת ההפעלה למחשבי המקינטוש, OS X Mavericks 10.9, שניתנה זו הפעם הראשונה כעדכון חינם, וסיפקה גם הצצה ראשונה לסדרת מחשבי ה-Mac Pro החדשה והעוצמתית בעלת העיצוב הקומפקטי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים