HTC משדרת אופטימיות תוך כדי הצגת הפסד רבעוני נוסף

htc-logo-lossיצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC (סימול: TPE:2498) פירסמה היום (ב’) תוצאות מקדימות לדוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2014, ולאחר רבעון בודד בו הצליחה החברה להרים ראשה מעלה, רושמת החברה הפסד רבעוני נוסף, השני בתולדותיה, זאת מעט לפני שהושק מכשיר הדגל החדש שלהHTC One M8.

ברבעון שהסתיים ב-31 במרץ 2014, רשמה החברה הפסד של 1.88 מיליארד דולר טיוואני (כ-62 מיליוני דולרים), כאשר בסעיף ההכנסות רשמה החברה 33.12 מיליארד דולר טיוואני (כ-1.095 מיליארדי דולרים), דרך כך  הראתה ירידה של כ-22% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. סימן חיובי בתוך סבך המספרים הזה נמצא כאשר בפעם הראשונה מאז אוקטובר 2011, רשמה החברה צמיחה בהכנסות בחודש מרץ 2014, זאת אל מול נתוני מרץ 2013.

בחברה מצפים לשיפור בסעיף ההכנסות בחודש אפריל כמו גם מעבר לרווח ברבעון השני כולו, זאת בעקבות השקתם של מכשיר הדגל של החברה, ה-HTC One M8 כמו גם מכשיר הביניים Desire 816 שהוצג לראשונה ב-MWC 2014.

דיווח שהגיע במהלך השבוע שעבר התייחס למכירות חלשות של ה-HTC One M8, אולם בשלב זה הושק המכשיר רק ברשת הסלולר וריזון בארה”ב ובחנויות בודדות באירופה. לפיכך, שמכירותיו עשויות להתחזק ברגע שיושק ברשתות סלולר נוספות בארה”ב, כמו גם במדינות שונות בעולם במהלך החודש הקרוב.

עד שנחזה בהשפעת נתוני המכירות של דגמי הסמארטפונים החדשים של החברה ברבעון הבא, משדרת HTC תמונה אופטימית למדי עם שאיפה להשתלט על העולם, או לפחות לככב זו פעם נוספת כיצרנית מכשיר הנקסוס 6.

(מקור – HTC)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים