שעון ה-LG G Watch יושק בבריטניה לפני יולי במחיר הנמוך מ-1,000 שקלים

LG-G-Watch-lint-1חברת LG הייתה הראשונה להכריז (לפני כשלושה שבועות) על שעון חכם המתבסס על הפלטפורמה החדשה של גוגל לשעונים חכמים, Android Wear, אך מאז לא קיבלנו מידע חדש הנוגע למועד השקתו. שיווקו של ה-LG G Watch צפוי להתבצע במהלך הרבעון הנוכחי (אפריל-יוני) ולפי אתר Pocket Lint, שזכה לשים ידיו על השעון, הוא יגיע עוד לפני חודש יולי לבריטניה. חברת LG אישרה לאתר שמחיר השעון החכם יהיה פחות מ-180 לירות שטרלינג, אלו שוות ערך לכ-300 דולרים או כ-1050 שקלים.

LG-G-Watch-lint-2השעון החכם G Watch יהיה הראשון בעולם שיתבסס על Android Wear, השלוחה של אנדרואיד למכשירים לבישים, ובמקרה זה על הזרוע. האתר צילם מספר תמונות של ה-LG G Watch, באחת מהן לצד ה-Samsung Gear 2 שנראה כבעל מימדים קטנים יותר. עיצוב המכשיר אחיד וללא כפתור פיזי, כאשר את הרצועה שלו יהיה ניתן יהיה להחליף עם רצועות שעון סטנדרטיות. ניתן לראות בגב השעון את החיבור שישמש לטעינתו, כנראה באמצעות מגנט.

LG-G-Watch-lint-3בשלב זה, לא ברור מה יכלול מפרטו של השעון החכם מבית LG, ולפי השמועות יגיע ה-G Watch עם מסך בגודל 1.65 אינץ’ ונפח אחסון מובנה של 4GB. בהתחשב במחירו הקיים של שעון ה-Gear 2 של סמסונג, העומד אף הוא על כ-300 דולרים (1,499 בישראל), הרי שלא מדובר בירידת מדרגה משמעותית במחירים עם כניסתה של תחרות נוספת לשוק זה.

(מקור – PocketLint)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים