יורשו של Moto X יושק עם 25 אפשרויות לחיפוי אחורי כולל עור ועץ

Moto-X-Smartphoneחברת מוטורולה נרכשה בתחילת השנה על ידי לנובו הסינית, ומבחינתה של האחרונה, זו תמשיך באותו קו שהתחילה תחת בעלותה של גוגל (לפחות בינתיים). בזמן שנערכה בברצלונה חגיגת הסלולר הגדול של השנה, תערוכת MWC 2014, מוטורולה הצהירה שתשיק בסוף הקיץ את היורש ל-Moto X. המדליף הידוע evleaks חשף בטוויטר שסמארטפון הדגל הבא של החברה יקבל את השם (המוזר) “Moto X + 1” ויהיה בעל 25 אופציות לחיפוי גב המכשיר.

Moto X + 1 ממשיך את יכולות ההתאמה האישית יוצאות הדופן שמוטורולה הציעה עם Moto X עוד שהייתה בבעלות גוגל. הפרויקט השאפתני הציע לכל לקוח לגשת לאתר אינטרנט יעודי ולבחור את הצבעים והחומרים שמהם יורכב המכשיר ותוך ארבעה ימים יישלח אליו הביתה. על פי ההדלפה החדשה, עבור Moto X + 1 תציע מוטורולה לא פחות מ-25 חיפויים שונים לגב המכשיר, בינהם גם עץ ועור.

Motorola-Moto-X1-backplate-optionsפרטים טכניים אודות Moto X + 1 לא נחשפו, אולם אנחנו מאמינים שמוטורולה תמשיך עם אותו קונספט של סמארטפון איכותי, אבל כזה שלא רודף אחרי המפרט העצמתי ביותר. אנחנו בטוחים שהוא יהיה חזק מספיק עבור כל אחד, אך יכולות ההתאמה האישית יהיו הקלף השיווקי החזק שלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים