רשמי: סמארטפון הדגל LG G3 יגיע עם מסך QHD

lg-g3-2560x1440-640dpi-displayסמארטפון הדגל LG G3 הוא המכשיר המסקרן ביותר שטרם הוכרז, זאת מכיוון שהוא אמור להיות בעל מפרט יוצא דופן. בנוסף, הדגם הקודם נחשב למכשיר האנדרואיד המפתיע של 2013, כך שמאד מעניין כיצד תנסה החברה להתעלות על עצמה. תמונה ראשונה לכאורה של LG G3 הועלתה לרשת וחושפת את המפרט הטכני שזיהה מבחן הביצועים AnTuTu, תוך שהיא מאשרת רזולוציית תצוגה של 2560×1440, המכונה גם QHD – פי 4 פיקסלים מרזולוציית HD 720P. בעקבות הפרסום, LG אישרה שמכשיר הדגל הבא אכן יהיה בעל מסך ברזולוציה זו.

אם התמונה אכן אמיתית, LG G3 יהיה גם בעל המאיץ הגרפי Adreno 330 מבית קוואלקום, מה שמסגיר כי ערכת השבבים תהיה Snapdragon 801 לכל היותר, ואנחנו לא מאמינים שיגיע עם פחות מכך. שאר המפרט, לפי השמועות שנאספו עד כה, יכלול גם זיכרון פנימי 3GB RAM ומצלמה ראשית 13 מגה-פיקסל. חשוב לציין שחברת LG כבר הכריזה בשנה שעברה על מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית QHD המספק צפיפות פיקסלים של 538PPI.

היצרנית הדרום-קוריאנית נמצאת בעמדה מצוינת מול המתחרה מבית סמסונג עם ה-LG G3 העתידי. סמארטפון הדגל הנוכחי Galaxy S5 לא הגיע עם רזולוציית QHD ובאופן כללי לא הצליח להרשים יתר על המידה. LG הייתה נועזת בשנה שעברה עם הכפתורים בגב והצליחה להרשים מאוד עם ה-G2 שהפך להיות סמארטפון הדגל המוצלח ביותר של החברה. אם ה-G3 ימשיך באותה המגמה, LG תהיה בדרך לעוד שנת שיא.

(מקור – Ubergizmo)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים