משתלטים על השוק: Swype רוצה להיכנס ל-10 מיליון סמארטפונים עד סוף השנה

לפני כשנה וחצי נחשפה לראשונה שיטת ההקלדה Swype, המאפשרת כתיבה על מקלדות-מגע בלי להרים את האצבע מהמסך, בשיטה המזכירה את משחקי “חבר בין הנקודות”, ומתיימרת להיות ה-T9 של עידן הטאצ’. ביום ראשון פרסם מגזין Business Week כי החברה שואפת להכניס את המוצר כשיטת ההקלדה המובנית בלא פחות מ-10 מיליון סמארטפונים עד סוף השנה. מייק מק’שֶרי, בכיר בחברה, אמר כי כיום מציעים 6 דגמי סמארטפונים את Swype כשיטת ברירת המחדל לכתיבה, ובהמשך השנה צפויים לתמוך בתוכנה 14 דגמים נוספים. מק’שרי הוסיף וסיפר כי החברה קיבלה פנייה מאפל בהצעה לשלב את פתרון ההקלדה של יוצר ה-T9 באייפון. אפל אמרה כי היא מתרשמת עמוקות מהטכנולוגיה, אך שינתה את דעתה ל”אכזבה” כאשר נודע כי רשיון השימוש ביישום מוצע גם למתחרות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים