בקרוב בישראל: מסך Cell-TV מבית Toshiba הממיר שידורים לתלת-ממד

חברת ניופאן הכריזה אתמול על כוונתה להשיק בישראל את טלוויזיית-העל של Toshiba, ה-Cell-TV, המבוססת על מעבדי ה-Cell אשר החברה פתחה בשיתוף עם IBM וסוני (כן, השם מוכר לכם כי הם קיימים גם ב-Playstation 3). השימוש במעבדי Cell העוצמתיים מאפשר לטלוויזיה להעניק יותר מחוויית צפייה איכותית, אלא גם חידושים טכנולוגיים מתקדמים, כמו היכולת להפוך כמעט כל שידור דו-ממדי סטנדרטי לתלת-ממדי.

מסך ה-LED החדש מבית Toshiba הינו בגודל 55 אינץ’, בעל יחס ניגודיות מרשים ביותר של 1:9,000,000 וקצב רענון של 400MHz, וכולל בתוכו מרכז מדיה שלם, עם מגוון יכולות: 3TB זיכרון מובנה, אשר ינוצלו להקלטת שידורים מעד 8 ערוצים במקביל (!), יכולת לביצוע שיחות וידאו ישירות מהטלוויזיה ושיתוף קבצים, ובנוסף ניתן יהיה גם לגלוש באינטרנט באמצעות דפדפן אופרה.

ה-Cell-TV תאפשר גישה באמצעות מספר רב של חיבורים ודרכי התממשקות, על מנת שתוכלו לנצל את יכולותיה הרבות. תוכלו למצוא בה חיבורי HDMI, חריץ SD, חיבור USB, קישורית WiFi מובנית וכמובן DLNA (לניגון תכני מולטימדיה באופן אלחוטי ממכשירים ניידים). מסך העל של טושיבה צפוי לנחות אצלנו ביוני, אך המחיר טרם נקבע. כמובן שאין מה לצפות למחיר מציאה, מאחר וביפן הוא נמכר כיום תמורת מעל $10,000.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים