שיפור נוסף לשירות החיפוש החכם Google Now: רשימת קניות מתוזמנת

google now shopping list

מאז השיקה גוגל את שירות החיפוש מבוסס המיקום והזמן, Google Now, ממשיכה החברה בהוספת יכולות ובהעשרת תחומי העיסוק שלו. זמן קצר לאחר הודעת צוות הפיתוח על הוספת יכולת לאיתור רכב חונה, אנו למדים על תכונה חדשה שתגיע בקרוב ותודיע לנו על חנויות בקרבת מקום אשר מוכרות מוצר ספציפי שהבענו בו עניין. כך למשל, אם גוגל תלמד שהמשתמש מעוניין ברכישת קונסולת Xbox, יציג שירות החיפוש כרטיסיית תזכורת כאשר ברגע שיהיה מספיק קרוב לאחת מחנויות מיקרוסופט.

כמו במקרים אחרים, שירות Google Now יידע ללמוד את רצונותינו על פי החיפושים שביצענו ברשת. עד כה, השירות המפהכני של גוגל היה יחיד ביכולתו ללמוד את המשתמש, אך בחודש שעבר הציגה מיקרוסופט את הסייעת האישית Cortana שפרט לאישיות כובשת, ניחנת גם היא ביכולתה ללמוד את המשתמש. התחרות החדשה עשויה לתת לגוגל מוטיבציה לייעול ולשיפור מתמיד של השירות הותיק, ולפיכך אנו מאמינים ששתי התכונות החדשות שהוצגו מעלה הן רק קצה הקרחון מבחינתה של החברה.

הפיצ’רים החדשים יהוו חלק מגרסה חדשה של אפליקציית Google Search, זו תגיע בהדרגה לכלל המשתמשים דרך ה-Play Store. בשלב זה עדיין לא ברור האם הפיצ’ר החדש יוכל לעבוד גם כאן בישראל, אך ניתן לשער שגם אם כן – לא יהיה זה באופן מלא, שכן במחוזותינו מציג השירות החכם יכולות מוגבלות.

(מקור – Mashable)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים