WindowsLeaks: מייקרוסופט חוקרת “דליפת מידע” ב-Windows Phone 7

מסתבר שאחרי פרשיות WikiLeaks, הגיע תורה של פרשיית WindowsLeaks: מייקרוסופט אישרה בימים האחרונים ל-BBC כי היא בודקת תלונות של אלפי לקוחות המדווחים לאחרונה כי מכשירי Windows Phone 7 צורכים כמויות מידע אדירות על גבי הרשת הסלולרית.
.
התלונות של הלקוחות, שהופנו לכמה וכמה אתרים, פורומים ובלוגים ברשת, מדברות על כך שמכשירי הסלולר החדשים של מייקרוסופט נוהגים להתחבר לרשת הסלולרית ללא הסבר בשעות מסויימות בכל יום ולשלוח כמויות מידע הנעות בין 30 ל-50 מגה-בייט, או לשלוח מידע ברקע ללא הפסקה בקצב המסתכם בנפח המוזכר בכל יום.
.
עצם העובדה שהטלפון שולח כמות מידע גדולה כזו לאנשהוא, מדאיגה. אך העובדה שהוא מתעקש לעשות זאת על-גבי הרשת הסלולרית גם כאשר הטלפון נמצא באזור כיסוי WiFi בו הוא מוגדר להשתמש בקדימות עליונה, מרתיחה רבים. הרי בימינו, כאשר תוכניות הגלישה הסלולריות מוגבלות לנפח חודשי מסויים שכל חריגה ממנו עולה ללקוח הרבה כסף, נפח הנתונים הנזכר עשוי לכלות את חבילת הגלישה עוד לפני שהלקוח עשה שימוש בדפדפן המכשיר או באפליקציות רשת.

בהתחשב בכך שהדיווחים הגיעו לאחר שמייקרוסופט הבטיחה כי העדכון הגדול הראשון למערכת ייצא “בימים הקרובים”, נראה שאלה שכבר מצויידים באחד משלל דגמי ההשקה ייאלצו לחכות קצת לתיקון או לקבל ממייקרוסופט אחרי העדכון הוראות לסידור הבעיה בעצמם.

(מקורות: Engadget, El Reg, CNET)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים