הוכרז: Huawei Ascend P7 עם מסך 5 אינץ’ Full HD ב-449 אירו

ascend-p7-officialבאירוע עיתונאים שנערך בפריז לפני קצת יותר משעה, חשפה היצרנית הסינית Huawei את מכשיר הדגל החדש שלה לשנת 2014 – הוא כמובן Ascend P7. אף שמדובר בשדרוג די משמעותי לעומת מכשיר הדגל מהשנה שעברה, נראה שפרט למחירו העומד על 449 אירו (כ-2,100 שקלים), יתקשה המוצר החדש להציג יתרון משמעותי אל מול מכשירי הדגל המובילים אשר קיבלו תג מחיר מעט גבוה משלו.

בניגוד לשכנותיה, בחרה Huawei שלא לאבזר את המכשיר במסך בעל רזולוציה גבוהה במיוחד. במקום זאת, כולל Ascend P7 מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p היוצרת צפיפות של 441ppi, ומשני צידיו שוליים בעובי 3 מ”מ. המסך, כמו גם גבו של המכשיר, מצופה בזכוכית Gorilla Glass 3 מבית Corning האמריקנית. עוביו של המכשיר 6.5 מ”מ, כבר לא האנדרואיד הדק בעולם, אם כי “אחד ממכשירי ה-LTE הדקים בשוק”.

מתחת למכסה המנוע – ערכת השבבים HiSilicon Kirin 910T אותה מפתחת החברה בעצמה, זו מתהדרת במעבד Cortex-A9 מרובע ליבות בתדר 1.8 ג’יגה-הרץ. בנוסף, כולל המפרט זיכרון LPDDR3 RAM בנפח 2GB, מאיץ גרפי Mali-450 MP4, רכיב אחסון בנפח 16GB הניתן להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD וסוללת Li-Ion בקיבולת לא גבוהה במיוחד של 2500mAh. אולם, החברה מבטיחה שבאמצעות מצב חיסכון חדש, תוכל הסוללה לספק 24 שעות נוספות במצב המתנה מהרגע שתגיע לרף של 10%.

בגבו של Ascend P7 מצלמה ראשית עם חיישן BSI מהדור הרביעי של סוני, זה יציע לכידת תמונות ברזולוציית 13 מגה-פיקסל. המצלמה הקדמית תהיה מושלמת לחובבי הסלפי, מאחר והיא תלכוד תמונות ברזולוציה של 8 מגה-פיקסל. ביכולתן של שתי המצלמות להפיק קטעי וידאו באיכות Full HD 1080p, תוך שהחברה לא התייחסה כלל לאפשרות צילום ב-Ultra HD 4K.

מערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד KitKat 4.4.2 עליה תולבש גרסה 2.3 של ממשק המשתמש הייחודי Emotion UI. מחירו של המכשיר, כאמור, 449 אירו, ומכירתו תחל בשלב מאוחר יותר השנה באירופה ובמדינות המזרח הרחוק. ל-Huawei ישנה נציגות בישראל וממנה קיבלנו אישור לכך שהמכשיר יושק בארצנו במהלך חודש יוני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים