האייפון סוף סוף הגיע לרשת Verizon

גל השמועות ששטף את האינטרנט מאז הכרזתו של מכשיר האייפון הראשון נשבר היום אל החוף, היום כאשר מנכ”ל Verizon, יחד עם סמנכ”ל התפעול של אפל טים קוק, הכריזו במשותף על השקתו הקרבה ובאה של מכשיר האייפון 4 לרשת Verizon – ספקית הסלולר הגדולה בארה”ב.


מכשיר האייפון החדש, שעתיד להגיע ל-Verizon כבר בתחילת החודש הבא, זהה ביכולותיו ועיצובו כמעט לגמרי לאייפון 4 שכולנו מכירים כיום, הנמכר בין היתר אצל מתחרתה הגדולה של וורייזון – AT&T. ההבדל העיקרי הוא, כמובן, העובדה הברורה שמכשיר האייפון של Verizon יעבוד בטכנולוגיית ה-CDMA, אך החברה דיווחה על שני הבדלים נוספים באייפון החדש:

ראשית – נראה שעיצוב מאריך האנטנה החיצוני השתנה קצת. ייתכן שמדובר בתנאי חומרה הכרחי להפעלת המכשיר ברשת ה-CDMA של Verizon, אך רבים סוברים כי אפל למדה מהטעות של עיצוב האנטנה בדגם הראשוני של האייפון 4, והחליטה ליישם שיטה שונה במקצת בדגם חדש זה.

פיצ’ר נוסף שמבדיל את האייפון של Verizon מאייפון 4 רגיל הוא האפשרות ליצירת HotSpot, המאפשרת להשתמש באייפון כמודם סלולרי ולחבר עד 5 מכשירים שונים בעת ובעונה אחת לרשת האינטרנט דרך הקישוריות הסלולרית של האייפון המשתף. אמנם, לא מדובר בהבדל חומרתי אלא בפיצ’ר תוכנתי, וייתכן מאוד כי גם מכשירי האייפון האחרים יקבלו אותו בעדכון הגרסה הבא למערכת, מה גם שכתבי Engadget אשר נכחו באירוע וזכו לבחון את האייפון החדש במו ידיהם מיד לאחר הכרזתו, מספרים כי הגרסה הרצה על המכשיר היתה לא אחרת מ-4.2.5, מה שאומר שייתכן מאוד שעם השקתו הראשונית של האייפון ב-Verizon, תשחרר אפל עדכון גרסה נוסף לכלל מכשירי ה-iOS.

האייפון החדש יימכר ברשת Verizon החל מה-10 בפברואר, כאשר מכירות מוקדמות יחלו כבר ב-3 לפברואר. מחיר המכשיר יהיה דומה למחירו ב-AT&T ויחייב חוזה דומה. כמו בדגם האייפון 4 המקביל, המכשיר החדש יגיע בנפחים של 16GB או 32GB.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים