דיווח: Xioami מתכוננת להכרזה על הטאבלט הראשון של החברה

xiaomi-tablet-render

ביום חמישי הקרוב, ה-15 במאי, תערוך יצרנית הטלפונים הסינית Xiaomi אירוע בבייג’ין, בו צפויה החברה להכריז על מכשיר הדגל הבא שלה, Mi-3S. דיווח חדש המגיע מסוכנות הידיעות רויטרס מצטט מקורות המקורבים לחברה הטוענים כי באירוע זה יכול ונזכה לראות הכרזה נוספת, שתכלול מכשיר טאבלט ראשון מבית Xiaomi, אולם בזמן זה אין לדבר אישור חד משמעי.

על פי המידע המגיע מן הדיווח, יישא הטאבלט החדש של Xiaomi בשם MiPad ויכלול מסך בגודל 7.9 אינץ’ ברזולוציית תצוגה של 1536×2048, המהווה תחרות עבור טאבלטים של החברות המובילות כיום בשוק כמו אייפד מיני, ה-LG G Pad, ה-Galaxy Tab 4 ואחרים. על-פי דיווחים קודמים, צפוי הטאבלט של החברה להגיע לשווקים רק במחצית השניה של השנה, כך שגם אם תבחר החברה להכריז עליו באירוע הקרוב, יכול והוא יושק רק מאוחר יותר במהלך השנה.

בין אם יוצג באירוע ההכרזה הקרוב או לא, טאבלט ראשון מבית יצרנית הטלפונים הסינית מהווה נקודת פריצה לאחד מהשווקים הצומחים כיום, כאשר ברבעון האחרון בלבד נמכרו מעבר ל-50 מיליוני טאבלטים על-פי נתוני סקר IDC. ברבעון האחרון הפגינה Xiaomi נוכחות חזקה גם בתחום הסמארטפונים, שם תופסת החברה את המקום השלישי במכירות סמארטפונים בזכות הצלחה מסחררת בשוק הסיני. סקר של חברת המחקר CounterPoint מציע כי Xiaomi הפכה ברבעון האחרון ליצרנית השלישית בגודלה בסין בצד משלוחי מכשירים, תוך שהיא עוקפת את אפל כמו גם יצרניות מקומיות כמו CoolPad ו-Huawei.

Market-Monitor-China-Smartphone-Market-Q1-2014

בתחילת השנה דיווח מנכ”ל Xiaomi, לי ג’ון (Lei Jun), כי החברה מכרה 18.7 מיליוני מכשירים סלולרים במהלך שנת 2013 כולה. בשנת 2014 מצפה ג’ון כי Xiaomi תמכור מעבר ל-40 מיליון מכשירים ניידים (טלפונים וסמארטפונים) ולפי העליה החדה המוצגת בנתוני סקר CounterPoint, נראה שהחברה נמצאת במסלול הנכון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים