הוכרזו: Moto E – סמארטפון זול במיוחד; גרסת LTE ל-Moto G

moto_e_flipkartחברת מוטורולה הכריזה לפני זמן קצר על גרסה חדשה לסמארטפון המוזל Moto G עם תמיכה בדור רביעי בטכנולוגיית LTE, ועל סמארטפון חדש וזול אף יותר – Moto E. סמארטפון ה-Moto G הינו הנמכר ביותר של מוטורולה אי-פעם בזכות איזון כמעט מושלם בין מפרט, איכות בנייה וכמובן מחיר. חברת מוטורולה מקווה להמשיך את ההצלחה עם הסמארטפון החדש Moto E, שיהיה מכשיר זול במיוחד שיתחרה בזירת השוק הנמוך עם שאיפה באופן סופי את “הטלפונים הטפשים”.

מפרטו של Motorola Moto E מספק מעט מעל המינימום הנדרש לחווית אנדרואיד סבירה וכולל את ערכת השבבים Snapdragon 200 מבית קוואלקום עם מעבד כפול-ליבה 1.2Ghz, מאיץ גרפי Adreno 302, זיכרון פנימי 1GB RAM, מצלמה אחורית 5 מגה-פיקסל (ללא פלאש), אחסון פנימי בנפח 4GB, חריץ הרחבה MicroSD וסוללת 1,980mAh.

בנוסף מגיע Moto E עם תמיכה בכל טכנולוגיות הקישוריות החשובות: WiFi בתקן N, בלוטות’ 4.0, GPS ואפילו רדיו FM. נעדרת מהמפרט המצלמה הקדמית, שכנראה באמת אין בה צורך בסמארטפון המיועד לשוק הנמוך. באופן מפתיע, הסמארטפון מצויד במסך איכותי באופן יחסי המגיע בגודל 4.3 אינץ’ ברזולוציה של 960X540. הסמארטפון יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.4 KitKat.

Moto E מגיע עם עוד מספר תכונות שמוטורולה מדגישה, ובינהן: זמן שימוש של יום שלם בהטענה יחידה, עמידות גבוהה של המסך בזכות ציפוי Gorilla Glass 3, ציפוי המגן מפני השפרצות (טיפות), מחוייבות לקבל את עדכוני אנדרואיד החדשים ביותר ואפשרות התאמה אישית באמצעות החלפת הפאנל האחורי של המכשיר. מחירו של Moto E יעמוד על 89 ליש”ט שהם כ-520 שקלים.

לצד ה-Moto E חשפה מוטורולה דגם חדש של Moto G עם קישורית דור רביעי בטכנולוגיית LTE. מלבד זאת, מפרט המכשיר זהה לחלוטין לזה של הדגם שהוצג בשנה שעברה וכולל מסך בגודל 4.5 אינץ’ ברזולוציית HD 720p, ערכת השבבים Snapdragon 400 עם מעבד מרובע-ליבה 1.2Ghz, זיכרון פנימי 1GB RAM, מצלמת 5 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית 1.3 מגה-פיקסל וסוללת 2,070mAh. מחירו של Moto G עם LTE יהיה 149 ליש”ט, דגם 3G זמין עבור 119 ליש”ט.

Moto-G-main


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים