מיקרוסופט מכריזה על Halo 5: Guardians, השקה בסתיו 2015

halo-5אחרי לא מעט טיזרים והמתנה מורטת עצבים, הכריזה אתמול ענקית התוכנה מיקרוסופט על Halo 5: Guardians, הכותר החמישי בסדרת משחקי המדע הבדיוני Halo. פיתוחו של המשחק ארך כשלוש שנים ובהתחשב בעובדה שלא נאמר דבר על השקה עבור Xbox 360, ניתן להניח כי מדובר בשחרור אקסקלוסיבי לקונסולת ה-Xbox One.

בכל פעם שעוברים לפלטפורמה חדשה, ישנה הזדמנות להסתכל על דברים מזווית אחרת. השקת Xbox One היוותה בעבורנו הזדמנות לחשוב על הסיפורים שרצינו לספר, על איך לספר אותם ועל איך לדחוף קדימה את מותג Halo”, סיפרה בוני רוס, בכירה בסטודיו 343 Industries האמון על פיתוח המשחק.

רוס המשיכה וכתבה בנוגע לביצועי המשחק: “יצירת כותר Halo שרץ ב-60 פריימים לשנייה על שרתים יעודיים, יחד עם פיצ’רים עליהם חלמנו במשך יותר מעשור, איננה דבר של מה בכך. מדובר במשימה שלקחנו על עצמנו ברצינות רבה כדי להבטיח שניתן לאוהדים את המשחק שמגיע להם, משחק שבנוי מהבסיס עבור Xbox One”.

xbox-one-2לצערנו, בהכרזה לא נמסר מידע כלשהו באשר לעלילה, לכלי הנשק או לדמויות, אך צוין כי ההשקה תתבצע בסתיו 2015. אף שמדובר בזמן המתנה ארוך למדי, ייתכן ולא נצטרך לחכות כל-כך הרבה בכדי לקבל מידע נוסף. לדבריה של רוס, מידע חדש יימסר במהלך כנס הגיימינג E3 הקרב ובא.

הכותר הראשון בסדרה, Halo: Combat Evolved, שוחרר לפני 13 שנים תחת חסותה של מיקרוסופט סטודיוס עבור הדור הראשון של קונסולת ה-Xbox, ועד מהרה הפך להצלחה מסחררת.

(מקור – Total Xbox)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים