הוכרז: LG Ally מגיע לארה”ב עוד 8 ימים

סנסציה גדולה, זיקוקים, רעשנים, שירים וריקודים – ה-LG Ally עומד להגיע. המכשיר החדש מבית ענקית האלקטרוניקה LG משווק בתור “המחשב שמאחורי חליפת האיירון-מן”, והיום אושר כי הוא יימכר ע”י ספקית הסלולאר האמריקאית Verizon החל מה-20 במאי (עוד קצת יותר משבוע).

אבל האם הוא באמת כל כך מרשים? בואו נבדוק: מבחינת כוח עיבוד ה-Ally צויד ב-Qualacomm MSM7627 בתדר 600MHz (בדיוק כמו Motorola Droid Devour), ומבחינת התצוגה קיבלנו מסך בגודל 3.2 אינצ’ מסוג Capacitive ברזולוציה של 480×800 (ישר כוח!). איך המצלמה? 3.2 מגה-פיסקל עם פוקוס אוטומטי, פלאש LED וזום דיגיטלי x4. מבחינת נוחות הקלדה דאגו לנו עם מקלדת QWERTY מלאה בתצורת Slide. בנוסף קיימים גם תמיכה ב-Wifi b/g/n, SGPS למיקום מדויק יותר, בלוטות’ 2.1 וחריץ מיקרו SD עם תמיכה בעד 16 ג’יגה. עד כאן, לא רע. מערכת ההפעלה היא לא אחרת מאשר אנדרואיד 2.1 – כל הכבוד!

אז למה יש לנו טעם מר בפה? משהו חסר – מקוריות! המכשיר נראה כמו חיקוי של המתחרה. טיפת המקוריות היחידה כאן היא ניסיון לשווק את המכשיר יחד עם אפליקציית Iron Man, שעבור משתמשים רציניים פשוט לא עושה את זה. אנחנו לא מנסים להספיד את המכשיר טרם ההשקה, אך לא כל כך ברור מה מייחד ומבדיל אותו מהשאר מלבד המחיר – 100 דולר אחרי החזר של סכום דומה בשיטת ה-mail-in האמריקאית ובצמוד לחוזה של שנתיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים