הוכרז: Oppo N1 mini עם מסך 5 אינץ’ ומערך צילום מסתובב

oppo-n1-mini-mainיצרנית הסמארטפונים הסינית Oppo הודיעה לפני כמה שעות על השקתו של סמארטפון ה-Oppo N1 mini ביום רביעי, ה-11 ביוני. דגם זה מהווה גרסה צנועה יותר של מכשיר ה-Oppo N1 שמגיע עם מסך בגודל 5.9 אינץ’ ומצלמה מסתובבת, אך אין זה אומר שמידותיו יהיו קטנות כפי שניתן אולי להסיק משמו.

Oppo N1 mini כולל מסך 5 אינץ’ ברזולוציית תצוגה HD 720p המביאה לצפיפות של 293 פיקסלים לאינץ’ בודד. על כוח העיבוד תהא אחראית ערכת שבבים עם מעבד מתומן ליבות, אך עדיין לא ברור מאיזה דגם. למכשיר סוללת 2140mAh והוא מופעל באמצעות מערכת ההפעלה Color OS 1.4 המבוססת על אנדרואיד KitKat 4.4.

בראשו של הסמארטפון מערך צילום הכולל חיישן 13 מגה-פיקסל מבית סוני היפנית, פלאש LED ושישה אלמנטים על העדשה, זה מסוגל לבצע סיבוב של עד 202 מעלות על הציר האנכי, כך שניתן יהיה להפיק תמונות סלפי מושלמות. בנוסף, מצב ה-Super Zoom של אפליקציית הצילום יוכל להפיק תמונה מפורטת יותר ברזולוציית 24 מגה-פיקסל – בדומה למה שהוצג עם Oppo Find 7.

oppo-n1-mini-color-os

משקלו של Oppo N1 mini עומד על 150 גרם, ומידותיו כדלהלן: גובה – 148.4 מ”מ, רוחב – 72.2, עובי – 9.2 מ”מ. בשלב זה אלו הם כל הפרטים שמוכנה החברה לחשוף אודות מפרטו של המכשיר, אך היא מבטיחה למסור את כולם באירוע מיוחד שתערוך ב-10 ביוני, יממה אחת לפני עלייתו למדפים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים