דלפו לרשת תמונותיו של Galaxy F – מכשיר פרימיום מבית סמסונג

galaxy-f-press-leakעוד בטרם נחשף בחודש פברואר מכשיר הדגל Galaxy S5, טענו לא מעט שמועות לקיומו של מכשיר נוסף, בשם Galaxy F וכחלק מסדרת אולטרה-פרימיום שבכוונתה של סמסונג להשיק. החברה מצידה הכחישה את הטענות הללו, אך בינתיים הפרטים ממשיכים לזרום כשהם מלווים גם בתמונות מודלפות שמספק המדליף אוון בלאס (evleaks@).

תמונה שפורסמה בחשבון הטוויטר של בלאס ביום שני השבוע מציגה לכאורה את Galaxy F כשהוא נושא עמו עיצוב מוכר, עד כמה שניתן להבין מהתמונה המטושטשת. הבוקר פורסמה גם תמונת יח”צ ראשונה (למעלה) אשר מציגה את מכשיר הפרימיום עם עיצוב שנראה כמעין הכלאה בין שני מכשירי הדגל האחרונים של החברה – Galaxy S5 ו-Galaxy S4.

כפי שניתן לראות, פניו של המכשיר מקושטים בטקסטורה מנוקדת, ואילו גבו עטוף בחומר שנראה כמו מתכת בגימור מוברש, אם כי בשלב זה לא ניתן לקבוע בוודאות באיזה חומר מדובר. עוד בגב המכשיר ניתן להבחין בחיישן המצלמה הראשי, בנורת LED הממוקמת תחתיו ואף במד הדופק שהוצג לראשונה עם מכשיר הדגל Galaxy S5.

טרם נמסר מידע כלשהו על מפרטו הטכני של Galaxy F, אך סביר להניח שיהיה עצמתי ביותר בשל ייעודה של הסדרה בעבור השוק הגבוה. התמונות הללו של מכשיר הפרימיום מגיעות בסמוך לדיווחים על גרסה משופרת של מכשיר הדגל – Galaxy S5 Prime, ובהחלט לא נופתע אם מדובר למעשה באותו המכשיר.

(מקור – evleaks@)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים