חברת LG עובדת על מכשירי Windows Phone 8.1

יצרנית האלטרוניקה הדרום קוריאנית LG עשויה להשיק בקרוב סדרה רחבה של מכשירים מבוססי מערכת ההפעלה חלונות, ביניהם סמארטפונים, טאבלטים ואפילו טלוויזיות. הפרטים מתפרסמים כחמישה חודשים לאחר הודעתה של מיקרוסופט על התעניינותן של יצרניות חדשות, ביניהן גם LG, בסביבת העבודה מבוססת האריחים.

את המידע החדש ניתן לדלות מפוסט שפורסם ברשת החברתית-עסקית LinkedIN על ידי עובד מיקרוסופט בדרום קוריאה. כפי שניתן לראות בתמונה למטה, העובד שמועסק בחטיבת חלונות מספק פרטים אנמיים על מוצרי LG עתידיים שיעשו שימוש במערכות ההפעלה Windows Phone (8.1) Blue ו-Windows Threshold.

אף שהעובד לא מסגיר שמות של מוצרים ספציפיים או פרטים אודותיהם, ניתן לשער כי הצלחתם של מכשירי ה-G2 וה-G3 מדרבנת את חברת LG לנסות את מזלה גם בשוק הזעיר של מערכת ההפעלה הניידת מבית מיקרוסופט. מהלך שכזה יציב את הקוריאנים בתחרות בעיקר אל מול מכשירי הלומיה שהפכו בשנתיים האחרונות לפניה של מערכת ההפעלה.

lg-windows-linkedin

מאז תחילת השנה מבצעת מיקרוסופט מהלכים שונים שמטרתם לגרום ליצרניות נוספות לעשות שימוש ב-Windows Phone, שנכון להיום מהווה שלושה עד ארבעה אחוזים בלבד מנתח השוק הסמארטפונים. כך למשל, ביטלה ענקית התוכנה את הצורך בתשלום רישיון השימוש שהרתיע את היצרניות ממערכת ההפעלה הצעירה.

באשר ל-Windows Threshold, סביר שחברת LG תנסה להעשיר את קטלוג הטאבלטים שלה במוצרים “מקצועיים” יותר, שכן סביבת חלונות מעניקה אפשרויות רחבות יותר מאלו שמספקת אנדרואיד לטאבלטים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים