תמונות ומפרט טכני של Moto G2 נחשפים לראשונה

בקרוב היורש: Moto G

קצת יותר מחצי שנה לאחר שהוכרז ה-Moto G, מכשיר שוק הביניים שהוגדר על ידי רבים כאחד המשתלמים ביותר ביחס של תמורה למחיר, החלו לצוץ ברחבי הרשת שמועות רבות על ממשיך דרכו. היום, צוות אתר הטכנולוגיה הספרדי Mellando no Android טוען כי גורם במוטורולה סיפק להם תמונה ומפרט חלקי של המכשיר הבא של החברה המיועד לשוק הבינוני.

כמו קודמו, גם ה-Moto G החדש יצויד במסך ברזולוציית 720×1280 ויחביא תחת מכסה המנוע ערכת השבבים לשוק הבינוני של Qualcomm, ה-Snapdragon 400, הטומנת בחובה מעבד מרובע ליבות ומעבד גרפי (GPU) מסוג Adreno 305. השינויים העיקרים בהם ניתן להבחין ב-Moto G 2 מגיעים בצד המצלמה המשופרת בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל, המקבלת שדרוג לעומת מצלמת ה-5 מגה-פיקסל שהגיעה עם הדגם הראשון.

moto-g-2

קו העיצוב החדש של מוטורולה שהחל עם ה-Moto E וכולל את הרמקול בתחתית צידו הקידמי של המכשיר, גם הוא מוצג בדגם החדש של Moto G. יתרה מכך, יתמוך המכשיר בשימוש בשני כרטיסי סים, פיצ’ר שהפך למעין ברירת מחדל בשוק הסיני, כאשר גם מוטורולה הפכה חלק ממנו לאחר רכישתה על ידי הענקית הסיני Lenovo. חשוב לזכור כי פרטים אלו עדיין נמצאים בגדר שמועה עד אשר תכריז מוטורולה על המכשיר באופן רשמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים