הוכרז: Lenovo VIBE Z2 Pro – מסך Quad HD, סוללה גדולה ומצלמה למקצוענים

עם ציטוט קצר בחשבון הגוגל+ של החברה, מכריזה לנובו באופן רשמי על פאבלט ה-VIBE Z2 Pro שמפרטו ותמונתו נחשפו בתקופה האחרונה במלואם. “משמועות למציאות”, כך מתארת החברה את הטלפון החדש, תוך התוספת המתבקשת של הדגשת הביצועים הגבוהים והמצלמה המקצועית (לדבריה) שמגיעה עמו.

מפרטו של ה-Lenovo VIBE Z2 Pro כולל מסך Quad HD בגודל 6 אינץ’ ברזולוציית 1440X2560 המעניקה לו צפיפות של 489 פיקסלים לאינץ’ בודד, ערכת השבבים Qualcomm Snapdragon 801 עם מעבד מרובע ליבות הפועל במהירות שעון 2.5GHz ומאיץ גרפי Adreno 330, זיכרון פנימי 3GB RAM, נפח אחסון מובנה 32GB ומצלמת 16 מגה-פיקסל עם פלאש LED כפול, מייצב תמונה אופטי ואפשרות צילום וידאו ב-4K.

Lenovo-VIBE-Z2-Pro-Cameraגופו של המכשיר עשוי מתכת, המוברשת בגבו. עוביו 7.7 מ”מ בלבד עם שוליים דקיקים בעובי 3 מילימטרים והוא כולל סוללה גדולה במיוחד בקיבולת 4,000mAh שאינה ניתנת להסרה. הוא תומך ברשת הדור הרביעי בטכנולוגיית LTE ויאפשר הזנת שני כרטיסי SIM. הפאבלט צפוי להגיע למדפים החל מחודש ספטמבר הקרוב בצבעים שחור, כסוף וזהב, כאשר בזמן זה לא מסרה החברה פרטים אודות מחירו והשווקים בהם יושק המכשיר, אם כי השימוש ב-DualSIM עשוי להעיד כי המכשיר מיועד בראש ובראשונה לשוק הביתי של החברה בסין.

בוידאו שפירסמה החברה בערוץ היוטיוב שלה הדגישה החברה כי מערכת ההפעלה שתגיע באופן מובנה עם המכשיר תהא אנדרואיד בגרסת Kitkat 4.4 עם ממשק המשתמש VIBE UI 2.0. בלנובו שמים דגש מיוחד על המצלמה, זו תאפשר זיהוי סצינות והתאמת התאורה אליהן באופן אוטומטי, צילום HDR, צילום לילה, צילום פנורמי, צילום וידאו ב-4K ואפשרות בחירת מצב Pro דרכו ניתן לשחק עם הגדרות מתקדמות במצלמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים