דיווח: שעון Samsung Gear Solo יוכרז ב-IFA 2014

חברת סמסונג כבר הספיקה להכריז על מסיבת העיתונאים Unpacked 2014 שתתקיים ב-3 בספטמבר רגע לפני IFA, במהלכה תחשוף החברה את כמה ממוצריה החדשים. המכשיר הבולט ביותר אותו תחשוף החברה הוא פאבלט ה-Galaxy Note 4, ולפי דיווח המגיע מדרום-קוריאה, לצידו יופיע גם שעון חכם חדש – Samsung Gear Solo, דגם עליו כבר שמענו בעבר.

לפי השמועות, Gear Solo יהיה השעון החכם הראשון של סמסונג מאז 2009 שיהיה בעל יכולת סלולרית עצמאית. זאת אומרת שבניגוד לשעוני סדרת ה-Gear עד כה, הוא יהיה בעל כרטיס SIM ותוכלו להתחבר איתו לרשת באופן ישיר. מערכת ההפעלה אותה יריץ השעון תהיה ככל הנראה Tizen OS, מכיוון ש-Android Wear של גוגל (האפשרות הסבירה השנייה) לא מיועדת לביצוע שיחות טלפון וסמסונג לא יכולה לשנות את הממשק שלה כרצונה. העיצוב של Gear Solo צפוי להיות זהה למה שראינו מסמסונג עד כה בתחום השעונים החכמים.

הדיווח מספק עוד פרט מידע אחד מעניין ביותר, לפיו שעון Samsung Gear Solo יוכרז דווקא ב-4 בספטמבר ולא באירוע המרכזי בו ייחשף ה-Galaxy Note 4. לנו זה נשמע מעט מוזר, אולי סמסונג לא רוצה לגנוב לפאבלט הדגל שלה מתשומת הלב. למרות זאת, אנחנו מאמינים שהם כן יוכרזו יחד על אותה הבמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים