רשת חנויות מוצרי האלקטרוניקה האמריאית Best Buy הפחיתה את מחירו של שעון ה-G Watch החכם של חברת LG שהושק לאחרונה והוא נמכר כעת במחיר של כ-180 דולר, הם 50$ פחות ממחירו כפי שזה מופיע באתר המכר של גוגל. מדובר בירידה משמעותית במחיר עבור מוצר שנמצא זמן כה קצר על המדפים.
בעוד מחירו של השעון החכם צנח לפתע, אין על הדבר להעיד כי נכשל המוצר במכירות. לאחרונה, פצחו יצרניות המוצרים הניידים במתקפה לא קטנה של מוצרים הלבישים על היד, כאשר הן שמות בצד כל מחשבה על מחזור חיים של מוצר על המדף ושועטות קדימה על מנת להציג ראשונות את החידושים האחרונים לשוק.
הצצה לאחור
התחרות עזה ועושה רושם כי שתי החברות נמצאות במלחמת חורמה לשם ביסוס מעמדן בשוק השעונים החכמים בפרט והמוצרים הלבישים בכלל. תחרות זו עשויה לפגוע קשות בקמעונאיות כמו Best Buy, אשר במקרה הטוב יזכו לרווחים קטנים יותר ממכירות השעונים החכמים לאור השקת סדרות חדשות ובמקרה הרע עשויות להיתקע עם סחורה אותה יאלצו למכור במחיר הפסד.
המרוויחים הם כמובן הצרכנים, הזוכים להצעות מפתות יותר במידה ולא יבצעו רכישה מיידית של המוצרים עם השקתם, אולם יש להניח כי כמות המוצרים החדשים המגיעה בתדירות גבוהה מצד היצרניות משאירה רבים מבולבלים באשר לערכם האמיתי של המוצרים הלבישים.
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.