דיווח: אפל תכריז על iMac עם מסך 27 אינץ’ ברזולוציית 5K עד סוף השנה

על פי דיווח חדש, ובהמשך לדיווחים קודמים אשר הגיעו לידיו של אתר הטכנולוגיה 9to5mac, חברת אפל צפויה להכריז על מחשב iMac בעל מסך 27 אינץ’ ורזולוציית תצוגה של 5K עד לסוף השנה הנוכחית. מועמד פוטנציאלי להיות פאנל המסך החדש הוא זה עליו הכריזה לאחרונה חברת Dell, בעל רזולוציית תצוגה גבוהה בפריסה של 5120×2880 פיקסלים.

“שחרור זה צפוי להעלות את הביקוש למסכים בעלי רזולוציה גבוהה במיוחד”

עם התקדמות המסכים בשנה האחרונה וכניסתם של תכנים ברזולוציית 4K לחיינו, נראה כי אפל אכן צפויה להכריז על שיפור משמעותי ברזולוציית המסכים של סדרת מחשבי ה-iMac, אלו עשויים לקבל כמובן גם שיפור בצד המעבד, הזיכרון הפנימי ושטח האחסון. בחודשים האחרונים החלו יצרניות המכשירים הניידים לאפשר צילום וידאו ברזולוציות גבוהות, ובהתאם לזאת התאימה חברת גוגל את אתר שיתוף הוידאו YouTube לתמיכה ברזולוציה זו.

חיזוק לדיווחים הללו נמצא בגרסת הבטא של OS X Yosemite, בדמותו של קוד המעיד על תמיכתה של מערכת ההפעלה ברזולוציית תצוגה גבוהה מזו המקסימלית שאפשרית במחשבים הנייחים הקיימים של החברה. על פי הדיווח, מחשב ה-iMac בעל מסך ברזולוציית 5K יוכרז בסוף הרבעון הבא. השדרוג הזה של אפל צפוי להעלות את הביקוש למסכים בעלי רזולוציה גבוהה במיוחד, נמסר בדיווח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים