בסתיו הקרוב: OS X Yosemite תשוחרר לצד iMac עם מסך 4K

לפני ימים אחדים שוחררה לציבור גרסת הבטא של מערכת ההפעלה החדשה מבית אפל, OS X Yosemite, וכעת, בדיווח מבית אתר הטכנולוגיה 9to5mac מתבררים פרטים נוספים אודות שחרורה הרשמי של הגרסה המלאה. על פי הדיווח, המגיע מפיו של מארק גורמן, עורך בכיר באתר, אנו צפויים לראות את הגרסה המלאה משוחררת לציבור באוקטובר הקרוב, מעט לאחר שחרורם הצפוי של האייפון 6 ו-iOS 8.

לצד מערכת ההפעלה, מוסיף גורמן כי אנו צפויים לראות מחשב נוסף בסדרת המחשבים הניידים של החברה, זהו “MacBook Pro Retina 12 עליו מדברות לא מעט שמועות בחודשים האחרונים. מלבד חידוש לסדרת המחשבים הניידים, אנו צפויים לראות עדכון משמעותי לסדרת המחשבים הנייחים של החברה, כאשר דורו החדש של ה-iMac יתאפיין מפרט טכני משודרג המתרכז אל תוך מסך LED בעל רזולוציית Ultra HD 4K.

נוסף על כך, אפל צפויה לשחרר עדכון לסדרת ניידי האולטרה-בוק שלה ולשדרג את שלל הדגמים במסך עם רזולוציית Retina, זאת בכדי להתעלות על איכויות התצוגה של מגוון הניידים המוצעים בשוק. במידה ולא יווצרו עיכובים שונים בפס הייצור של מחשבי החברה, מוסר הדיווח כי המוצרים הללו צפויים לעלות למדפי החנויות כבר ברבעון האחרון של 2014.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים