הוכרז: Samsung Galaxy Mega 2 – פאבלט 6 אינץ’ ב-400$

חברת סמסונג חשפה הבוקר פרטים רשמיים אודות מכשיר הפאבלט החדש Galaxy Mega 2, זאת לאחר שכבר ניתן היה לרכוש אותו באזורים מסוימים בתאילנד ובמלזיה מאז סוף חודש אוגוסט. מדובר למעשה ביורש של שני מכשירים אותם השיקה החברה בשנה שעברה – Galaxy Mega 6.3 ו-Galaxy Mega 5.8, הנבדלים ביניהם בעיקר בגודל המסך.

Samsung Galaxy Mega 2 כולל מסך 6 אינץ’ ברזולוציית HD 720p היוצרת צפיפות של 244 פיקסלים לאינץ’ בודד. מתחת למכסה המנוע ממוקמים מעבד מרובע ליבות בתדר 1.5GHz, ככל הנראה על גבי פלטפורמת Exynos 4415, זיכרון RAM בנפח 1.5GB והמאיץ הגרפי Mali-400MP4. עוד כולל המפרט רכיב אחסון בנפח 16GB הניתן להרחבה, סוללת 2800mAh ותמיכה בקישוריות LTE.

בגב המכשיר ממוקמת מצלמת 8 מגה-פיקסל עם פלאש LED ויכולת צילום וידאו ברזולוציה מקסימלית של Full HD 1080p. מלפנים ישנה כמובן מצלמה נוספת, זו תפיק תמונות ברזולוציית 2.1 מגה-פיקסל. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד KitKat עם ממשק המשתמש המוכר TouchWIZ שיגיע עם תכונת Ultra Power Saving Mode לשמירה על חיי הסוללה ומצב מיוחד שיאפשר תפעול מלא ביד אחת.

המחיר המומלץ לצרכן לא נחשף, אולם על פי דיווחים שונים, מי שכבר זכה לרכוש את המכשיר התבקש למסור סכום של כ-400$ (קצת פחות מ-1,500 שקלים). לא ידוע אם בכוונתה של סמסונג להשיק את הפאבלט החדש בשווקים נוספים, אך תפוצתם הרחבה של מכשירי Galaxy Mega מהשנה שעברה עשויה להעיד על הגעה עתידית לארה”ב ואירופה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים