האם אפל מוכנה לפאבלט? צפו במבחן הכיפוף של ה-iPhone 6 Plus

ביום שישי האחרון (19.9) השיקה אפל את מכשיר הפאבלט הראשון שלה, iPhone 6 Plus. אפל דאגה להמשיך ולצמצם את עוביו של האייפון החדש תוך המשך שימוש במתכת, המהווה את הרכב החומרים ממנו עשוי גוף המכשיר, ובמקרה הזה השתמשה החברה באלומיניום ופלדת אל חלד.

בעקבות תלונות בודדות מצד משתמשים שכבר רכשו את מכשיר הפאבלט פנה משתמש היוטיוב לואיס (לו) הילסטגר, המנהל את ערוץ Unbox Therapy, לבחון האם יושפע גוף המכשיר מכיפוף. בבחינתו מציג לואיס כיפוף בכח רב הגורם למכשיר להתכופף באופן שאינו משתמע לשתי פנים. עיקר הכיפוף, כפי שזה מוצג בוידאו, נעשה ליד כפתורי ויסות השמע במכשיר ועל-פי בדיקתו של לואיס נשבר גוף המכשיר ואף הזכוכית המגנה על המסך בעת ניסיון ליישר חזרה את מכשיר האייפון.

הכיפוף שערך לואיס למכשיר ה-iPhone 6 Plus אמנם מעט מוגזם וכנראה לא יתבצע למכשירים על-ידי מרבית המשתמשים בזמן שימוש יומיומי, אולם בדיקה נוספת תחת תנאי כיפוף עזים שערך אותו משתמש למכשיר ה-Note 3 בעל מבנה הפלסטיק לא הציג כיפוף שהמשיך ללוות את המכשיר באופן קבוע כפי שהיה במכשיר הפאבלט של אפל.

בעוד ישנו חשש לכיפוף מכשיר בעל שטח פנים כה גדול כמו האייפון 6 פלוס, הרי שאין הדבר מעיד על כיפופו בשימוש רגיל. משתמש יוטיוב מוכר נוסף, ג’ונתן מוריסון, ערך מבחן לדגם הפלוס של האייפון 6 במבחן הכיס יחד עם כיסוי מגן. בבחינתו של המכשיר יחד עם הכיסוי ב”ישיבת אקסטרים” הכוללת סקיני ג’ינס והרבה נענועים כמו גם במבחן הכיס האחורי (בישיבה), לא הצליח מוריסון למצוא כל כיפוף במכשיר.

בין אם מדובר במקבץ משתמשים קטן שחווה את בעיית הכיפוף או יותר מכך, אין ספק כי מדובר בבעיה שזקוקה לתגובה מצידה של אפל. קשה להאמין שנקבל הודאה במה שעתיד להיקרא “מחדל הכיפוף” של האייפון 6 פלוס, אולם ייתכן כי בזמן מסוים בעתיד יזכו משתמשי האייפון 6 פלוס, לכל הפחות, לקבל כיסוי במתנה מאפל, אם רק כדי להרגיע את הרוחות.

בעקבות הוידאו שפורסם ב-Unbox Therapy, זוכה לואיס הילסטגר למבול של ציוצים המציגים תמונות שונות של חפצים מכופפים אותם תוכלו לראות דרך חשבון הטוויטר שלו – לחצו כאן למעבר


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים