מיקרוסופט מכריזה על דונגל מתחרה ל-Chromecast של גוגל

הגיע הזמן שלמכשירים המריצים את מערכות ההפעלה Windows ו-Windows Phone תהיה דרך לשתף את המסך בקלות על גבי מקלט הטלוויזיה או המקרן הנמצאים בביתם. מיקרוסופט מנסה לפתור בעיה זו באמצעות דונגל חדש עליו הכריזה, Microsoft Wireless Display Adapter, שיאפשר למשתמשים להציג את מסך הסמארטפון, הטאבלט והמחשב נייד באופן אלחוטי על (כמעט) כל מקור וידאו חיצוני.

other_wda_otherviews02דונגל Microsoft Wireless Display Adapter יציע אלטרנטיבה למשתמשי ווינדוס עבור היכולות שהמתחרה מבית גוגל, Chromecast, מציע מזה זמן מה, ואף ייתן הרבה יותר. הדונגל של מיקרוסופט מתבסס על טכנולוגיית Miracast המאפשר שכפול של מסך המכשיר, בעוד שבשימוש עם Chromecast, שולט המשתמש רק בהצגת התכנים באמצעות המכשיר ואלו בכלל מוזרמים מהענן. מבחינת שימוש עובד הדונגל של מיקרוסופט כמו חיבור המחשב עם כבל HDMI לטלוויזיה.

התקנת דונגל Microsoft Wireless Display Adapter פשוטה מאוד, הוא זקוק לחיבור HDMI ול-USB על מנת לקבל חשמל. לאחר התקנתו יזוהה הדונגל על-ידי כל מכשיר התומך בטכנולוגיית Miracast ויאפשר לבחור את סוג ההזרמה למסך הטלויזיה בה תהיו מעוניינים: לשכפל את מסך הסמארטפון על הטלוויזיה או להשתמש בטלוויזיה כמסך משני לטאבלט (להצגת תכנים שונים על כל אחד) ועוד. מחירו של הדונגל לא זול כמו Chromecast ויעמוד על $60 מחנות מיקרוסופט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים