דיווח: ASUS Zenfone בגודל 5.5 אינץ’ יושק בינואר

על פי דיווח המגיע מאתר הטכנולוגיה Digitimes, נראה שחברת ASUS הטיוואנית מתכוונת להרחיב את משפחת Zenfone אותה השיקה בינואר ולהוסיף לה מכשיר פאבלט חדש. הסמארטפון החדש יגיע עם מסך 5.5 אינץ’, אולי מתוך נסיונה של ASUS להתמקד בשוק האמריקאי ולהוות תחרות ל-iPhone 6 Plus, ואם לא בביצועים – אז לפחות בגודל מסך.

סדרת Zenfone של אסוס מאכלסת מכשירים המיועדים לשוק הנמוך והבינוני ומאופיינת במחירים זולים במיוחד, כאשר ל-Zenfone 4 העניקה החברה תג מחיר של 100$ ואילו Zenfone 6 נמכר בעבור 300$. לטענתם של אנליסטים צפויים להימכר בין 7.5 ל-8 מיליון מכשירי Zenfone עד סוף השנה, וכשמוסיפים למשוואה גם את המוצר החדש שהשקתו מתוכננת לינואר, ישנה הערכה למכירה של 16 מיליון מכשירי Zenfone נוספים בשנה הבאה.

ניתן לשער שמעבר לעובדה שחלק ממכשירי הדור הבא של סדרת Zenfone יתמכו ברשת הדור הרביעי, יזכו אלו לשיפורים בתחומים נוספים כגון עיצוב, ממשק משתמש וכוח עיבוד, תוך שמירה על תג מחיר תחרותי. חשיפת הדגמים החדשים, ביניהם גם זה עם מסך 5.5 אינץ’, עשויה להתבצע במהלך תערוכת CES 2015 שתיערך בתחילת ינואר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים