אפליקציית Gmail תאפשר התממשקות מול שירותי דוא”ל אחרים

עוד בטרם הכרזתה בשבוע שעבר על Android 5.0 Lollipop, החלה גוגל להפיץ עדכונים מהותיים לכמה מהיישומים הפופולאריים של מערכת ההפעלה במטרה להכין את המשתמשים לשפת העיצוב החדשה Material Design. בקרוב, יגיע שינוי דומה גם לאפליקציית הדוא”ל Gmail, כך חשף לפני שעה קלה אתר Android Police המספק כהרגלו גם וידאו ותמונות של השינויים.

בדומה לשמה של מערכת ההפעלה החדשה, מציינים באתר כי מדובר בגרסה 5.0 של אפליקציית ג’ימייל. חוץ משינויי עיצוב המתבטאים בממשק נקי יותר ובאנימציות מעבר חדשות בין תפריטים, תאפשר הגרסה החדשה של האפליקציה להתממשק אל מול שירותי דוא”ל חיצוניים, ביניהם Yahoo! Mail ו-Outlook. ההודעות יאוחסו בתיבות נפרדות, והמעבר ביניהן יתבצע על ידי החלקת החלק העליון של התפריט הצדדי או בחירת התיבה הרצויה מתוך תפריט נגלל.

בכדי להסביר למשתמשי האפליקציה על השינויים, יצרה גוגל קטע וידאו קצר. ההדגמה של החברה מתבצעת על מכשיר הנקסוס 5 ומכאן ניתן לשער שזוהי גרסה מעט מוקדמת של הוידאו, אולי גם של האפליקציה. בכל אופן, את רשימת השינויים המלאה נוכל לקבל בעוד קצת יותר מעשרה ימים, אז תשיק גוגל באופן רשמי את Android 5.0 Lollipop ואת כל האפליקציות הנלוות לה.

ב-Android Police לא מתכוונים להרוס לגוגל את אלמנט ההפתעה ולא מספקים APK לביצוע התקנה מוקדמת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים