אפליקציית Google Play מתעדכנת ומקבלת עיצוב חדש

אחרי שבחודש יולי הציגה עיצוב חדש לגמרי לעמודי הפריטים בחנות המקוונת שלה, משלימה היום גוגל את המלאכה ומפיצה בהדרגה את גרסה 5.0.31 של אפליקציית Google Play. הגרסה החדשה מביאה לאזורים נוספים בחנות את שפת העיצוב Material Design של מערכת ההפעלה אנדרואיד L, אותה צפויה החברה להשיק במהלך השבועות הקרובים.

שינויי העיצוב מתחילים כבר מבחוץ, כאשר גוגל מחליפה את האייקון של האפליקציה באחד שטוח יותר והרבה פחות זוהר. גם מסך הבית של החנות מקבל מראה שטוח ומאופיין בגוונים “שקטים” יותר. פרט לערכות הצבע החדשות, עושה גוגל שימוש באנימציות מעבר נעימות לעין, כמו למשל בהפיכת לחצן התפריט ללחצן חזור במעבר מהעמוד הראשי של החנות לעמוד קטגוריה או לעמוד פריט.

google-play-5-hamburger

עמודי הפריטים לא זכו לשינוי גדול, שכן אלו קיבלו עיצוב חדש לגמרי רק לפני חודשיים. עם זאת, גוגל ביצעה בהם שינויים מינוריים בהתאם לדרישות המשתמשים – הבולט שבהם הוא בתיבת “מה חדש” שתוצג מעתה בצבע ירוק מיד לאחר תיאור האפליקציה. בנוסף, לחצן השיתוף נפרד ממיקומו בתחתית העמוד ומוצב כעת מתחת לביקורות המשתמשים.

הגרסה החדשה של חנות היישומים תגיע בהדרגה לכלל המשתמשים במערכת ההפעלה בגרסה 4 ומעלה, אך מי שמעוניין לבצע את השדרוג כבר עכשיו יכול להוריד את קובץ ה-APK ולבצע התקנה ידנית.

לחצו כאן להורדת ה-APK


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים