חברת Oppo תחשוף שני סמארטפונים חדשים ב-29 באוקטובר

בעוד ארבעה ימים בדיוק תחשוף חברת Oppo הסינית את מצלמפון ה-N3, אבל מבחינתה זה עדיין לא מאוחר בכדי לחשוף טיזרים ורמזים חדשים לקראת אירוע ההכרזה. בתמונה חדשה שהעלתה החברה לעמודיה הרשמיים ברשתות החברתיות, נראה סמארטפון ה-Oppo N3 כשלצידו מכשיר נוסף, שניהם מאחורי וילון אדום.

פרטים על Oppo N3 ישנם כבר לא מעט, אולם המכשיר שניצב לצידו הוא אנונימי בהחלט. ייתכן שזהו Oppo N3 Mini עם מפרט טכני צנוע יותר, אך כרגע לא ניתן עדיין לאשר זאת. שמועה שמקורה באתר הסיני CNBeta טוענת כי מדובר במכשיר הסמארטפון הדק בעולם, עם עובי של 4 מ”מ בלבד בנקודה הדקה ביותר. נכון להיום, אוחז בתואר הזה Gionee ELIFE 5.1 ההודי שעוביו 5.1 מ”מ.

באשר לכוכב האירוע, ידוע לנו באופן רשמי שיגיע עם מערכת קירור חדשה לרכיבי החומרה, מצלמה המאובזרת בחיישן 1/2.3 אינץ’ ברזולוציית 16 מגה-פיקסל, קורא טביעות אצבע ואפשרות בחירה בין שני חומרים לציפוי החיצוני: סגסוגת אלומיניום-ליתיום או פלדת אל חלד. פרטים לא רשמיים טוענים למסך 5.9 (או 5.5) אינץ’ ברזולוציית 1080p, ערכת השבבים Snapdragon 805, זיכרון RAM בנפח 3GB, רכיב צילום מסתובב ותג מחיר של 700 דולרים.

את הפרטים כולם תחשוף Oppo באירוע הכרזה שתערוך בסינגפור ביום רביעי הקרוב, 29 באוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים