סגסוגת אלומיניום-ליתיום ופלדת אל חלד: פרטים חדשים על Oppo N3

פרטים רשמיים אודות Oppo N3 ממשיכים להחשף דרך הרשתות החברתיות הפופולאריות Weibo ופייסבוק. לאחר שאישרה היצרנית הסינית כי המוצר הבא שלה יגיע עם מערך צילום מסתובב ומערכת קירור חדשנית, פונה החברה לדבר כעת על העיצוב החיצוני ומספרת כי הסמארטפון יושק בשתי גרסאות, כאשר כל אחת מהן תהא עשויה חומר אחר.

על פי התמונה שהפיצה החברה ברשתות החברתיות, גרסה אחת של Oppo N3 תורכב מסגסוגת אלומיניום-ליתיום שתאפשר יצירת גוף חזק ועמיד במשקל נמוך במיוחד. הסינים מתגאים בכך שמדובר למעשה באותו החומר שבאמצעותו מרכיבים את מטוס הנוסעים הדו-מנועי הגדול בעולם, Boeing 777X. בכדי להדגיש כמה קל הוא החומר, ישנה גם תמונת טיזר בה נראה המכשיר כשהוא מורם באוויר על ידי בלונים.

הגרסה השנייה של המצלמפון החדש תורכב מפלדת אל-חלד חזקה במיוחד, ובמקרה זה מציינת החברה שאותו החומר משמש להרכבת נושאות המטוסים של חיל הים האמריקני ומכוניות הספורט של חברת פרארי. גרסה זו סביר שתהיה כבדה יותר מזו שתורכב מסגסוגת אלומיניום-ליתיום, אך שתיהן צפויות לקבל תג מחיר זהה.

בעוד החברה ממשיכה אט אט לחשוף פרטים נוספים על סמארטפון ה-N3, שאלה אחת מעניינת שעוד לא קיבלה תשובה היא באשר לגודלו של המסך. את הפרטים כולם, ובמלואם, תחשוף Oppo באירוע הכרזה שייערך ב-29 באוקטובר.

oppo-n3-steel


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים