פאבלט Samsung Galaxy Note 4 בישראל – זול מהאייפון 6 פלוס

השבוע שעבר היה בסימן הגעתם של האייפונים החדשים ובינהם הפאבלט הראשון של אפל, iPhone 6 Plus, שמטרתו לתת מענה לקטגוריה המשגשגת. השבוע הזה יהיה בסימן ה-Galaxy Note 4, הפאבלט החדש של חברת סמסונג שנוחת היום בישראל. סדרת ה-Note של סמסונג הייתה זו שהתחילה את טרנד הסמארטפונים הגדולים המכונים פאבלטים ומאז היא שולטת בו ללא עוררין. Galaxy Note 4 ממשיך במסורת ומביא את הטכנולוגיה המתקדמת בשוק המובייל, אבל הפעם יש לו מתחרה ממשי על לב הצרכן הישראלי.

סביר להניח שהחל מהשבוע לא תצליחו לחמוק מה-Galaxy Note 4, שהשקתו אמורה להיות מלווה בקמפיין פרסומי עצום בכל מדיה אפשרית. הפאבלט מגיע לישראל יחד עם ההשקה העולמית ומדובר במכשיר העצמתי בשוק עם מסך בגודל 5.7 אינץ’ ברזולוציה גבוהה במיוחד של 2,560X1,440.

שאר מפרטו של דגם הגלקסי נוט 4 שיגיע לישראל כולל את ערכת השבבים Snapdragon 805 עם מעבד מרובע ליבות בתדר 2.7GHz והמאיץ הגרפי Adreno 420, זיכרון פנימי 3GB RAM, מצלמה אחורית בעלת חיישן 16 מגה-פיקסל, מייצב תמונה אופטי (OIS), פלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע ותמיכה בצילום וידאו באיכות Ultra HD 4K, נפח אחסון מובנה של 32GB, חריץ הרחבה microSD עד 128GB, תמיכה ברשתות דור 4 מסוג LTE Advanced, סוללת 3220mAh המאפשרת טעינה מהירה עד ל-50% תוך חצי שעה בלבד.

מערכת ההפעלה של איתה מגיע ה-Galaxy Note 4 מהקופסה תהיה אנדרואיד Kitkat 4.4.4 שעל גביה ממשק המשתמש הייחודי TouchWiz של סמסונג. היכולות היחודיות הבולטות ביותר של ממשק המשתמש הן אלו המנצלות את עט ה-S-Pen, שקיבל שדרוג עם הדגם החדש של המכשיר ומציג מספר פונקציות שנועדו לעזור בעבודה עם קבצים. פונקציית ה-Smart Select תאפשר בחירה מהירה של קבצים ממקומות שונים באמצעות העט בקלות, ממש כפי שמתבצע הדבר במחשב.

פאבלט ה-Samsung Galaxy Note 4 זמין בישראל החל ממחר בצבעי לבן ושחור, בהמשך זהב וורוד, אצל חברות הסלולר ובשוק הפתוח ביבוא של סאני תקשורת. המחיר המומלץ לצרכן על ידי סמסונג הוא 3,899-3,999 ש”ח, מה שהופך אותו זול מהפאבלט המתחרה iPhone 6 Plus של אפל שילחם מולו ראש בראש על לב הצרכנים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים