עכשיו בישראל: טאבלט iPad Air 2 – דק יותר ויקר יותר

טאבלט הדגל החדש של אפל, iPad Air 2, נוחת בישראל קצת פחות מחודש לאחר השקתו בארה”ב ויהיה זמין בחנויות, ביבוא רשמי של iDigital, החל מיום חמישי, ה-13 בנובמבר, עם תג מחיר התחלתי של 2,400 ש”ח. המכשיר מציע שדרוג משמעותי ביחס לדגם הקודם ומגיע עם התואר הנחשק של “הטאבלט הדק בעולם”.

טאבלט ה-iPad Air 2 שומר על אותו עיצוב של דגם ה-iPad Air הראשון, אמנם אפל הצליחה להשיל מגופו 1.4 מ”מ ולהשיק אותו בעובי 6.1 מ”מ בלבד. את הקרדיט להישג מייחסת החברה להסרתו של כפתור השתקת המכשיר ומימוש טכנולוגיית תצוגה חדשה המצמצמת את עובי רכיבי המסך ומשפרת את איכות הצפייה.

iPad-Air-2-thing-6-1mmאל הגוף הדקיק של iPad Air 2 החדש הצליחה החברה לדחוס מפרט עצמתי המתבסס לראשונה על מעבד ה-Apple A8X החדש. מדובר בדגם משופר של מעבד ה-Apple A8 (דור שני למעבד 64-ביט של אפל) שהוצג עם מכשירי ה-iPhone 6 וה-iPhone 6 Plus, ויהיה מהיר ממנו ב-40% ובעל יכולות גרפיות משופרות עד פי 2.5.

הטאבלט מצויד גם במצלמת iSight חדשה בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל ותמיכה בצילום וידאו באיכות Full HD 1080P. המצלמה זכתה לשיפורים שראינו עם במכשירי האייפון החדשים כמו צילום וידאו בהילוך איטי, וידאו בהילוך מהיר (Timelapse) וצילום רציף מהיר. לראשונה שילבה החברה גם את החיישן הביומטרי קורא טביעות האצבע Touch ID, המאפשר פתיחה של המכשיר באמצעות האצבע בלבד, שימוש עם אפליקציות שונות ושירות התשלומים Apple Pay.

טאבלט iPad Air 2 יהיה זמין לרכישה החל מיום חמישי הקרוב ברשת iDigital במחיר התחלתי של 2,400 ש”ח עבור דגם 16GB עם WiFi בלבד. המחיר גבוה ב-100 ש”ח מזה של ה-iPad Air הראשון בעת השקתו ולמרבה הצער אנחנו שוב ממוקמים גבוה ביחס בעולם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים